مقالات آموزشی

دکوراسیون اداری مدرن

امروزه با پیشرفت هر چه بیشتر در تمامی زمینه ها, دکوراسیون داخلی نیز دستخوش این تغییرات بوده و این امر سبب ایجاد طرح های مدرن در عرصه دکوراسیون داخلی اداری گردیده است. پس از منزل, که محل استراحت و آرامش شماست, محیط کارتان مهم ترین بخش از زندگی شما را تشکیل داده و به جرات می توان آن را خانه دوم شما در نظر گرفت. بیشتر افراد حاضر در ادارات و دفاتر, به محیط کار خود اهمیت چندانی نمی دهند و طراحی ساده و کم هزینه را ترجیح می دهند. اما باید دانست که اندکی هزینه در طراحی دکوراسیون محیط کار, تاثیر بسیار زیادی بر روحیه افرادی که در آن مکان کار می کنند و افزایش بازده آنها خواهد گذاشت. این امر همچنین سبب ایجاد حس اعتماد و نگرش مثبت در مشتریانی می گردد که به صورت حضوری به شما مراجعه می نمایند. کار کردن در محیطی شیک روی زندگی شما تاثیر خوبی خواهد داشت.

 

دکوراسیون اداری مدرن - طرح های دکوراسیون اداری مدرن - لنا طرح لوتوس

حال باید از خود بپرسید که چگونه می توان بهترین و مطلوب ترین دکوراسیون اداری محیط را متناسب با زمینه کاری خود و نوع خدماتی که ارائه می دهید, طراحی و اجرا نمایید. بهترین گزینه مشورت با افراد متخصص می باشد. آنها با توجه به سلیقه و نیاز هایتان, شما را در رسیدن به طرح دلخواه خود کمک می نمایند.
یکی از مهمترین عناصری که در زیبایی دکوراسیون محیط نقش زیادی دارد, رنگ محیط است. اگر می خواهید اولین تاثیر مثبت را بر روی مشتریان خود بگذارید, رنگ محیط را متناسب با حیطه کاری خود انتخاب کنید. رنگ محیط, اولین چیزی است که هر کسی به آن توجه می نماید. رنگ محیط را در تناسب با مبلمان و تجهیزات اداری خود انتخاب کنید و با افزودن تعدادی گل و گیاه و ترکیب آن در دکوراسیون خود, روح نشاط را در محیط اداره جاری نمایید.
نکته مهم بعدی استفاده از نور مناسب می باشد. انتخاب نوری که نه آنقدر کم باشد که باعث ایجاد کسلی در افراد شود و نه آنقدر زیاد باشد که چشم ها را اذیت کند. انتخاب تعداد و رنگ لامپ های استفاده شده در دکور, کاملا بسته به نوع و سبک دکوراسیون شما بوده و که با ایجاد هماهنگی میان آن می توانید طرحی بی همتا و خارق العاده ایجاد نمایید.
اما همواره این نکته را در نظر داشته باشید که با وجود عدم محدودیت در ترکیب رنگ ها و سبک های متفاوت, سعی بر آن داشته باشید که همیشه تناسب را میان اجزای دکور خود رعایت کنید. نحوه قرار دادن و چیدمان مبلمان و تجهیزات اداری بخشیست که باید پس از اتمام اجرای طرح اصلی خود به آن بپردازید. مبلمان را طوری انتخاب کنید که هم شیک و زیبا باشد و هم فضای کمی اشغال نماید. شاید باور آن سخت باشد اما, با چیدمان درست وسایل هم می توانید فضا را بزرگتر از چیزی که هست نشان دهید.

 

دکوراسیون اداری مدرن - طرح های دکوراسیون اداری مدرن - لنا طرح لوتوس

دکوراسیون اداری مدرن - طرح های دکوراسیون اداری مدرن - لنا طرح لوتوس

دکوراسیون اداری مدرن - طرح های دکوراسیون اداری مدرن - لنا طرح لوتوس

دکوراسیون اداری مدرن - طرح های دکوراسیون اداری مدرن - لنا طرح لوتوس

دکوراسیون اداری مدرن - طرح های دکوراسیون اداری مدرن - لنا طرح لوتوس

 

برای دیدن مدل های بیشتر دکوراسیون اداری مدرن ، اینجا کلیک کنید

همچنین از فروشگاه لنا طرح لوتوس دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *