دکوراسیون داخلی, مقالات آموزشی

رنگ های ترند 2022

رنگ های ترند 2022 - رنگ سال 2022 - رنگ سال 1400 - رنگ سال

امروز قصد داریم به رنگ های ترند 2022 و همچنین این موضوع که چه کسی رنگ سال را انتخاب می کند بپردازیم . چند سالی می شود که برای هر سال رنگ خاص و متفاوتی انتخاب می شود ، حال آیا از خودتان پرسیده اید که مسئول مشخص کردن این رنگ چه کسی است و بر چه اساس رنگ سال انتخاب می شود ؟ بعد از این موضوع اصلا رنگ سال 2022 چیست و دکوراسیون و لباس های خود یا لباس هایمان را بر اساس کدام طیف رنگی تهیه کنیم ؟

فهرست محتوا :

پنتون ، تعیین کننده رنگ هر سال

شاید تا به حال اسم موسسه رنگ پنتون را نشنیده باشید ، پنتون یک مرکز و موسسه مشاور در حوزه انتخاب رنگ هر سال بوده و یکی از زیرمجموعه های شرکت بزرگ پنتون می باشد . یکی دیگر از کارهای این شرکت ، ارائه پالت رنگی به شرکت های مختلف در راستای فعالیت آنهاست . در کنار همه اینها شرکت پنتون به تحقیق در روانشناسی و تاثیر استراتژیک رنگ ها بر احساسات افراد نیز می پردازد . در نتیجه اگر بخواهیم یک شرکت را به عنوان تعیین کننده رنگ سال 2022 انتخاب کنیم ، فقط شرکت پنتون قابلیت و توانایی این کار را دارد .

عوامل انتخاب رنگ سال

شرکت پنتون رنگ هر سال را با توجه به فضای آن سال و حال و هوای مردم و نیاز روحی مردم انتخاب می کند . به عنوان مثال رنگ سال 2021 ، زرد انتخاب شد که برای افزایش نشاط و حال خوب مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا بود . در ادامه به معرفی رنگ سال 2022 می پردازیم .

رنگ سال 2022 ، آبی بنفش (Very Peri)

رنگ آبی بنفش ، به معنای پویایی ، ابتکار و خلاقیت است و ترکیبی از ثبات و وفاداری رنگ آبی و شور و هیجان رنگ قرمز است . گرچه رنگ مشابه آبی بنفش از قبل نیز وجود داشت اما شرکت پنتون امسال رنگ Very Peri را ساخت و به بازار معرفی کرد . این رنگ ، ترکیبی از دنیای دیجیتال و جهان واقعی است و تجربه انسان ها در سال های گذشته بخاطر شیوع کرونا را نشان می دهد . این رنگی پلی بین جهان واقعی و دیجیتال بوده و حس زنگی مدرن را به ما القا می کند . Very Peri خلاقیت و نوآوری را به همراه خود دارد . پس از دوره شیوع کرونا که اکثر مردم جهان گوشه گیر و منزوی شده اند ، این رنگ اعتماد به نفش و خلاقیت را به افراد القا می کند.

رنگ های ترند 2022 - رنگ سال 2022 - رنگ سال 1400 - رنگ سال

ست کردن رنگ سال 2022

به دلیل اینکه رنگ سال 2022 جدید است ، ترکیب و ست کردن آن یکی از چالش های افرادی است که میخواهند از انی رنگ در زندگی خود استفاده کنند .

آبی بنفش Very Peri ترکیب امید و آرامش

بعد از همه گیری ویروس کرونا همه ما به دنبال آرامش از دست رفته خود هستیم ، ست آبی و بنفش Very Peri تمام آرامش و امیدی که میخواهیم را به ما برمیگرداند . این رنگ نه تنها برای فصل گرم سال بلکه در همین زمستان نیز قابل استفاده است .

 

رنگ های ترند 2022 - رنگ سال 2022 - رنگ سال 1400 - رنگ سال

ترکیب رنگ سال 2022 با رنگ های خنثی

اگر قصد میخواهید در ست کردن ، جانب احتیاط را رعایت کنید ، بهترین کار و پیشنهاد ما ست کردن رنگ سال 2022 با رنگ های خنثی است . رنگ های خنثی شامل سفید ، خاکستری و مشکی می باشد و این برتری را به شما می دهد که برای لباس و دکوراسیون خود ، از هر رنگی برای ترکیب کردن استفاده کنید . اگر تمایل به داشتن استایل خاص و رسمی دارید قطعا بهترین کار این است که رنگ سال 2022 را با رنگ های خنثی ترکیب کنید .

 

رنگ های ترند 2022 - رنگ سال 2022 - رنگ سال 1400 - رنگ سال

در پایان شرکت پنتون چهار پالت رنگی را تهیه کرده تا کار شما را در چالش ترکیب و ست کردن با رنگ سال 2022 ، راحت کند .

 

رنگ های ترند 2022 - رنگ سال 2022 - رنگ سال 1400 - رنگ سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *