مقالات آموزشی

سقف کاذب مناسب برای آشپزخانه

سقف کاذب

سقف کاذب از نمونه محصولاتی است که می توان برای بسیاری از بخش های یک واحد از آن استفاده کرد. این محصولات به دلیل داشتن مزایا فراوان مورد توجه قرار گرفته اند و می توان به راحتی یک یا چندین نمونه مناسب برای محل های مختلف یک واحد یافت کنید. یکی از بخش هایی که معمولا از سقف کاذب برای دکور کردن آن استفاده می شود آشپزخانه می باشد. در این محل می توان از سقف کاذب مناسب برای آشپزخانه استفاده کرد که در متریال های مختلف عرضه شده اند و در ادامه انوع آنها را بررسی خواهیم کرد.

سقف هایی که برای آشپزخانه مناسب می باشند باید دارای شرایط خاصی مانند ظاهر زیبا، طول عمر بالا، قیمت مناسب، قابلیت نظافت و … را در ساختار خود جای دهند تا بتوان در این محل، آنها را نصب کرد. البته امروزه بیشتر سقف های کاذب با استفاده از متریال های با کیفیت تولید می شوند و همین عامل نیز باعث شده تا این محصولات دارای مزایا بسیاری باشند که آنها را بیش از پیش کاربردی کرده است.

انواع سقف کاذب مناسب برای آشپزخانه

سقف کاذب

سقف های کاذب دارای نمونه های مختلفی هستند که باید هر یک از آنها را بررسی کنید و بهترین گزینه را برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید. این محصولات تولید شده از موادی مانند پلاستیک، گچ و متریال های دیگری می باشند که استفاده از آنها در این مکان بسیار رایج است. اگر شما نیز به فکر نوسازی منزل خود هستید بهتر است تا انواع سقف کاذب مناسب برای آشپزخانه را در نظر داشته باشید.

سقف کاذب پی وی سی برای آشپزخانه

محصولات پی وی سی تولید شده از پلاستیک (پلی وینیل کلراید) می باشند و می توانید به راحتی بخش های مختلف یک واحد را با استفاده از این محصولات بپوشانید. از ویژگی سقف pvc می توان به مقاومت بالای آن در برابر مایعات و رطوبت اشاره کرد که باعث شده تا به راحتی بتوان آنها را نظافت کنید. این مقاومت به گونه ای است که می توان از تایل های این سقف در محل هایی که به صورت مستقیم با آب در ارتباط هستند مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده کرد بدون اینکه به ساختار آنها آسیبی وارد شود.

سقف پی وی سی را می توانید در مدل های مختلفی یافت کنید و تنوع در آنها بسیار بالا می باشد که این عامل انتخاب را برای افراد آسان کرده و می توان به راحت یک یا چدین نمونه مناسب با دیزاین محیط برای آشپزخانه خود یافت کنید. در ضمن سقف های PVC دارای قیمت مناسبی نیز می باشند و این عامل در کنار طول عمر بالایی آنها باعث شده تا خرید این نمونه از سقف ها بسیار مقرون و به صرفه باشد.

سقف کاذب کناف مناسب آشپزخانه

سقف کناف از محصولات کاذب موجود در بازار می باشد که در مدت بسیار کوتاهی قابل اجرا می باشد. این نوع از سقف ها را می توانید به راحتی اجرا کنید و همچنین در صورت نیاز می توانید آنها را رنگ کنید و به نمونه دلخواه خود تبدیل کنید. وزن تایل های این نمونه بسیار سبک می باشد و حمل نقل آنها آسان است. خرید کناف یکی از گزینه های به صرفه به عنوان سقف کاذب مناسب برای آشپزخانه می باشد.

با استفاده از این محصولات می توانید واحد های مدرن را نیز دکور کنید و همچنین به دلیل امکان ایجاد باکس های نوری مختلفی با کمک این پنل ها می توانید یک نوردهی جذاب را برای واحد خود فراهم آورید که عامل بسیار مهمی در دکوراسیون می باشد.

سقف کاذب کشسان

سقف های کشسان از متریال های جدید موجود در بازار دکوراسیون به شمار می روند که از طرح های بسیار متنوعی برخوردار شده اند. این محصولات را همچنین می توانید در طرح های دلخواه خود نیز چاپ کنید. ساختار آنها تشکیل شده از یک پارچه پی وی سی می باشد که پس از گرما دیدن کش می آید و بدین صورت به ساختار های اسکلتی متصل می شود.

این نوع از سقف ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و می توان آنها را با استفاده از انواع نورپردازی نوردهی کنید و مقاومت بالایی در برابر گرما، آتش سوزی، مایعات و رطوبت دارند که باعث شده تا گزینه مناسبی برای نصب در آشپزخانه باشند. به صورت کلی می توان گفت این محصولات قیمت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر دارند اما در کل هزینه نصب و اجرای سقف های کاذب مقرون به صرفه تر از اجرای نمونه های سنتی می باشد و در مدت کوتاه تری نصب آنها انجام می گیرد.

آسمان مجازی آشپزخانه

سقف آسمان مجازی یکی از محبوب ترین نوع سقف کاذب مناسب برای آشپزخانه می باشد که دارای طرح هایی از آسمان است. این سقف ها به صورت پنلی بر روی سقف اجرا می شوند و پس از نصب کامل آنها یک تصویر از آسمان را برای بیننده به نمایش میگذارند. نصب و اجرای سقف کاذب آسمان مجازی در مدت کوتاهی انجام می گیرد و می تواند جلوه بسیار زیبایی را برای محیط آشپزخانه فراهم آورد.

نمونه های مختلفی از این محصولات تولید می شود که بهتر است تا برای آشپزخانه خود از نمونه های ضد آب و قابل شست و شو با مواد شوینده استفاده کنید تا تمیز کردن آنها راحت تر انجام بگیرد.

مزایا سقف کاذب مناسب برای آشپزخانه

همانطور که مشاهده کردید سقف های کاذب دارای انواع مختلفی می باشند که انتخاب را برای کاربران راحت کرده است. طرح ها و مدل های موجود برای این حصولات بسیار گسترده می باشد و پاسخگوی هر نوع سلیقه ای هستند. از سقف ها در مدت کوتاه و با هزینه نسبتا پایینی نصب می شوند و می توان به راحتی آنها را در صورت نیاز به محل دیگری جابه جای کنید بدون اینکه نیاز به خرید محصولات جدید داشته باشید.

شما میتوانید از اینجا درباره دیوارپوش حمام بخوانید.

 

یک نظر در “سقف کاذب مناسب برای آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *