دکوراسیون داخلی, مقالات آموزشی

عایق صوتی دیوار مشترک

عایق صوتی دیوار مشترک - عایق صوتی پشم سنگ پ خرید عایق صوتی

همه افراد این تجمل را ندارند که یک خانه بزرگ داشته باشند که در آن سروصدا مشکلی نباشد. اگر در آپارتمان یا آپارتمان زندگی می کنید، به احتمال زیاد افراد دیگری در طرف مقابل دیوارهای شما زندگی می کنند. وجود عایق صوتی دیوار مشترک می تواند باعث آزار و اذیت افراد در آپارتمان ها شود. این اغلب منجر به نشت صدا و رسیدن به همسایگان شما می شود. همچنین به این معنی است که صداهای همسایه شما به شما خواهد رسید. چند راه امتحان شده و آزمایش شده برای عایق صوتی آپارتمان شما وجود دارد. بنابراین، چه در حال نواختن یک ساز با صدای بلند، تماشای فیلم‌ های سینمایی، یا خانواده‌ ای پرحرف باشید، در نهایت همسایه ‌های خود را آزار نخواهید داد.

عایق صوتی دیوار مشترک با ترکیبی از پشم سنگ و کناف

مقدار عایق صوتی که باید انجام دهید به سطوح صدایی که تولید می کنید بستگی دارد. اگرچه این امر بدیهی به نظر می رسد، برخی از گزینه های عایق صدا برای موقعیت های خاص به طور غیر ضروری گران هستند. بنابراین، اگر قصد دارید در آپارتمان خود درام بزنید، به عایق صوتی دیوار مشترک با ترکیبی از پشم سنگ و کناف نیاز خواهید داشت.

اگر فقط می‌خواهید مطمئن شوید همسایه ‌هایتان صدای جوشیدن کتری شما را نمی ‌شنوند، به همان سطحی از عایق صدا که یک درامر نیاز دارد، نیاز نخواهید داشت. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که می خواهید عایق صدا چقدر دائمی باشد. اکثر راه حل های عایق صوتی سنگین دائمی هستند در حالی که سبک تر موقتی هستند.

خرید عایق صوتی دیوار مشترک

انواع عایق صوتی دیوار مشترک جدیدترین و مدرن ترین نسل عایق های جاذب صدا در دنیا به شمار می رود و از لحاظ کیفی بسیار مطلوب و کارآمد هستند. سر و صدای بیش از حد در آپارتمان یک مشکل در بسیاری از مکان ها است. ادارات نمونه ای واضح از مکان های مهم است. یکی از راه های رفع مشکل صدازی زیاد استفاده از پنل های جذب صدا است. وقتی صحبت از فوم شد، پدها یا عایق های ضد صدا راه عالی دیگری برای از بین بردن برخی از این صداهای ازاردهنده است. دیوارهای صوتی ممکن است یکی از گران ترین روش های عایق صوتی باشند، اما بدون شک یکی از موثرترین آنها هستند. بنابراین، اگر بودجه کمی ندارید، باید به دنبال آنها باشید.

[ux_products cat=”109″]

چرا باید از عایق صوتی دیوار مشترک استفاده کنیم؟

چرا در منطقه هایی از کشور که بارش برف و باران به مراتب بیشتر از سایر شهرها است، سقف خانه ها را ایزوگام یا عایق قرار می دهند؟ زیرا رطوبت به داخل خانه و سقف نفوذ نکند. بنابراین از عایق رطوبتی استفاده می شود. عایق حرارت نیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی و عایقی برای حریق نیز است.

عایق صوتی دیوار مشترک با ترکیبی از پشم سنگ و کناف در واقع به قرار دادن یک یا چند جرم اضافی با خاصیت عایق بودن در برابر هرگونه صدا، در داخل دیوار و خارج آن، به منظور جلوگیری از ورود و خروج صدا از محلی به محل دیگر می گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *