بازسازی و نوسازی, دکوراسیون داخلی

محاسبه قیمت اجزای سقف کناف

مقایسه قیمت سقف کناف

همه افراد علی‌الخصوص، افرادی که قصد انجام دادن کناف کردن مکان‌ های تجاری، مسکونی، اداری و مواردی نظیر این‌ها را دارند؛ و می ‌خواهد به طور کلی قیمت اجزای سقف کناف را محاسبه کنند. اکثر افراد این قصد را دارند که سقف منازل خود را بازسازی کنند؛ در این مواقع از کناف استفاده می کنند، و بعد از کناف کاری آن را نورپردازی می‌ کنند.
برای محاسبه قیمت اجزای سقف کلاف باید به ۳ بخش کلی که در ادامه مطلب گفته می‌ شود توجه کرد. اول این که هزینه کناف به ‌صورت مترمربع برای دیوارها و سقف ‌ها محاسبه می‌ شود. دوم این که هزینه کناف به ‌طور اندازه و متر طول بر روی باکس های نور مخفی که دور تا دور سقف هستند، محاسبه می‌شود. سوم این که هزینه کناف به ‌طور چکی برای طراحی یک ایده خاص صورت می ‌گیرد.

اگر می ‌خواهید که روی سقف خود طرح ‌های زیبا و متنوعی را بزنید. باید قبل از آن طرح شما کاملاً بررسی شود و براساس متراژ کناف که قرار است مصرف شود، و زمانی‌ که برای آن گذاشته خواهد شد، محاسبه شود؛ و قیمت نهایی را به شما اعلام کنند.

سقف کناف چیست

در دنیای امروزه اکثر افراد به طراحی های داخلی و زیبایی آن‌ ها اهمیت بسیاری می ‌دهند و تکنیک ها و روش های گوناگونی را برای انجام دادن این طرح ‌ها استفاده می‌ کنند. استفاده کردن از کناف و کناف کردی، یکی از پرکاربرد ترین روش ‌ها برای طراحی های داخلی و سقف ‌ها محسوب می ‌شود.
در کل کناف صفحه‌ هایی گچی که با روکش های کاغذی طراحی شده ‌اند گفته می ‌شود. کناف یکی از مهم‌ ترین مصالحی می‌باشد، که در ساخت‌ و ساز ها به‌ طور خشک از آن استفاده می ‌شود. تمامی قطعات کناف به‌ راحتی خم می ‌شود و در کارهای معماری به راحتی می ‌توانید از آن استفاده کنید؛ و طراحی های ظریف و منحصر به ‌فردی را انجام دهید.
کناف کاری موجب می‌ شود، سرعت کار شما بالا برود و نسبت به گچ کاری از هزینه کمتری برخوردار است. کناف ها سبک تر از گچ‌ ها هستند و سقف را کمتر پایین می ‌آورند. سقف های کناف در ضخامت های گوناگونی طراحی می‌ شوند، و برای فضا های حرارتی، رطوبتی، نمایش ساختمان‌ ها و مواردی نظیر این‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
همه کارهای ساختمانی که به صورت گچی هستند. با پانل‌ های گچی کناف هم می توان طراحی کرد. کناف در واقع یک عایق بسیار مناسب در برابر سقوط حرارت رطوبت می ‌باشد.

تاثیر نحوه کناف کاری سقف بر قیمت کناف

در واقع کناف کاری یکی از راه‌ های متنوع برای ساختمان ‌ها، و سقف های کاذب کلاف استفاده می ‌شود، که در انواع های متنوع وجود دارد. و هر کدام کاربرد های مخصوص خود را دارد. کناف در واقع برای پوشش های جدا کننده و یا ثابت روی دیوارها قرار می‌گیرد. کناف ها در چهار دسته: کناف کاذب یکپارچه، سقف کاذب کلافه برجسته، کناف سقف کاذب برای سقف‌ های کوتاه و بلند تقسیم‌ بندی می‌ شوند. اگر می خواهید سقف یا دیوار خود را با کناف طراحی کنید، و یا این‌ که سقف خود را با کناف بپوشانید، در این مواقع لازم است، مواقعی که می خواهید بخشی از فضای مورد نظر خود را ، کلاف کنی را محاسبه کنید، و در قیمت هر متر مربع کناف انجام دهید .
در رابطه با سقف‌ های کناف کاذب یکپارچه باید گفت، که از این سقف ‌ها به جایی سقف ‌های کاذب استفاده می‌ کند. سقف های کلاف کاذب در حالت یکپارچگی جایگزین مناسبی برای سقف ‌های کاذب در نظر گرفته می ‌شود. لایه زیرساخت کناف کاری به‌ صورت فولادی هست؛ که یکی از دلایلی برای محاسبه قیمت اجزای سقف کناف شناخته شده‌ است.

سقف کاذب کناف برجسته

این دسته از سقف‌ ها به‌ صورت برجسته طراحی می ‌شود و برای زیبا سازی آن ‌ها می توانید از چراغ ‌های تزیینی و رنگ ‌آمیزی های گوناگون استفاده کرد. برای آماده سازی استخرها از تایل های گچی و پوشالی استفاده می کنند. برای قرار دادن این تایل ها آویز هایی را از سقف آویزان می کنند.

کناف برای سقف‌ های کوتاه و بلند

از کناف می توان برای سقف‌ های بلند و کوتاه هم استفاده کرد؛ اما باید در ارتفاعات سقف کاذب تغییراتی ایجاد کرد. البته به این معناست که برای این کار در سقف‌ های کوتاه، از باکس‌ هایی که از عرض کمتری برخوردار هستند، استفاده می‌ کنند. از کناف سقف برای سالن‌ های بزرگ استفاده می‌ کنند تا از نور گیر بهتری برخوردار باشند.

 تاثیر ابزارهای مورد استفاده بر قیمت اجزای سقف کناف

برای کناف کاری از ابزار های گوناگونی استفاده می‌ کنند که بر محاسبه قیمت اجزای سقف کناف تاثیر گذار خواهد بود.این ابزار ها شامل ابزار هایی همچون: جک نگهدارنده، جک بالا بر، جعبه‌ ی ابزار مورد نیاز، سمباده دسته دار، مال ای و لیسه ‌ی استیل، همچنین دستگاه برش قرقره‌ ای و سوهان گرد از دسته ابزار هایی هستند که در تعیین محاسبه قیمت اجزای سقف کناف مهم می‌ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *