مقالات آموزشی

مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس برای ساختمان های مسکونی

مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس چه هستند؟ آیا این محصولات با محیط زیست سازگار می‌باشند؟ آیا محصولات شرکت درای وال از لحاظ هزینه‌ای مقرون به صرفه و مناسب‌اند؟ کیفیت محصولات درای وال کی پلاس به چه صورت است؟ در این مقاله از بلاگ لنالند قرار است تا به بررسی کلی و صفر تا صد مزایای محصولات این برند بپردازیم. بنابراین، اگر تمایل دارید تا بیشتر با شرکت کی پلاس و محصولات ساخت و ساز خشک آن آشنا شوید؛ به شما توصیه می‌کنیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید!

محصولات درای وال شامل چه مواردی هستند؟

مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

پیش از اینکه به بررسی کلی در رابطه با محصولات درای وال و ویژگی‌های مثبت آن‌ها بپردازیم؛ بهتر است در رابطه با آن‌ها توضیحات کلی را ارائه دهیم تا بیشتر با قطعات درای وال یا ساخت و ساز خشک آشنا شوید. “درای وال” یا “ساخت و ساز خشک”، در واقع روشی نوین و جدید در صنعت ساختمان‌سازی است که در آن، ساختارها، قطعات آماده و تجهیزات از پیش تهیه شده‌ای را برای فروش به مشتریان ارائه می‌دهند. به بیان دیگر، درای وال نوعی دیوار خشک است که در روند تولید و تهیه آن از مصالحی همچون سیمان، بتن و ماسه استفاده نمی‌شود. همانطور که احتمالا می‌دانید؛ در روش‌های سنتی ساخت و ساز ساختمان‌ها، تمامی اجزا و مصالح به مکان اصلی برده می‌شوند و حین ساخت و ساز، آماده می‌گردند.

در صورتی که، ساختارهای خشک یا درای وال به هیچ وجه از این قواعد پیروی نمی‌کنند؛ بلکه، تمامی سقف‌های کاذب، پوشش‌های ضد حریق، دیوارهای جدا کننده و دیوارهای پوششی، به صورت کاملا آماده تهیه می‌گردند و تنها جهت نصب به محل اصلی ساختمان منتقل می‌شوند. شایان ذکر است که بدانید؛ در ساختارهای درای وال از پنل‌های گچی مختلفی استفاده می‌کنند که کاملا آماده نصب هستند. جهت اتصال آن‌ها، از لوازم جانبی مختلف همانند؛ نوار درزگیر، مقاطع فولادی، پیچ و بولت، استفاده می‌شود. همین موارد سبب می‌شوند تا سرعت نصب و اجرای پروژه‌ها، در مقایسه با روش‌های سنتی و قدیمی‌تر، بیشتر باشد!

محصولات درای وال کی پلاس، به دلیل اینکه از پیش تهیه شده‌اند و در محل آماده سازی نمی‌شوند؛ آلودگی و بهم ریختگی کمتری را ایجاد می‌کنند. به همین علت، بهتر است برای بازسازی منازل یا ساختمان‌های مختلف از این تجهیزات استفاده شود تا خرابی زیادی صورت نگیرد. هم‌اکنون، محصولات درای وال و از پیش تهیه شده تا حد زیادی مورد توجه مهندسین در سراسر دنیا به ویژه در کشورهای اروپایی، قرار گرفته‌اند. از این رو، تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس را توضیح دهیم.

مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس چه هستند؟

مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که محصولات این کمپانی از آن برخوردار می‌باشد؛ سهولت بالا در نصب و اجرا است! با توجه به اینکه محصولات درای وال کی پلاس از پیش تهیه و تولید شده‌اند، نصب آن‌ها به هیچ عنوان برای شما زمان‌بر نخواهد بود. در صورتی که تخصص ویژه‌ای در زمینه نصب این دسته از محصولات ندارید؛ می‌توانید به راحتی با همکاری پشتیبانی مجموعه کی پلاس، مصالح و تجهیزات مورد نظر خود را نصب نمائید.

البته، توصیه ما به شما این است که؛ برای انجام اینکار از افرادی با تجربه کمک بگیرید تا نتیجه نهایی پروژه طراحی داخلی ساختمان شما، به بهترین و ظریف‌ترین حالت ممکن درآید. در آخر، نتیجه می‌گیریم که، به علت آماده بودن تمامی قطعات درای وال کی پلاس، سیستم‌های ساخت و ساز خشک این مجموعه از روش‌های ساخت و ساز سنتی به صرفه‌تر خواهند بود.

دومین مورد از مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس، به سبک وزن بودن این قطعات اشاره دارد. با توجه به سبک بودن و کم وزن بودن سیستم‌های ساختمانی کی پلاس، در مقابل بروز حوادثی چون زلزله خرابی و درصد آسیب کمتری را به بار خواهند آورد. نتیجتا، می‌توان به این موضوع رسید که محصولات درای وال کی پلاس، امنیت بالاتری را برای ساختمان شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه، 7 مورد دیگر از مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس را برای ساختمان‌های مسکونی مورد بررسی قرار داده‌ایم که مطالعه آن‌ها به افزایش آگاهی و دانش شما در این زمینه، کمک بسیاری خواهد کرد:

  1. شایان ذکر است که؛ محصولات درای وال کی پلاس قابلیت افزایش سطح مفید بنا را دارا هستند و این امر، از ضخامت بالای این محصولات نسبت به تجهیزات ساخت و ساز خشک سنتی نشات می‌گیرد. از این رو، استفاده از این محصولات باعث می‌شود تا شما سطح مفید زیربنای ساختمان خود را افزایش دهید.
  2. خوشبختانه، محصولات درای وال کی پلاس دارای انعطاف بالایی هستند و شما می‌توانید در سبک‌های معماری مختلف از آن‌ها استفاده کنید!
  3. امکان انتخاب کردن و دستیابی یافتن به کمیت‌های مورد نیاز فیزیکی ساختمان، توسط محصولات درای وال کی پلاس برای شما فراهم‌آوری شده است. به عنوان مثال؛ بسیاری از محصولات این برند در زمینه عملکردهای صوتی، حرارتی و مقاومت در برابر آتش، کاربرد دارند.
  4. همانطور که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد؛ یکی از مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس، مقرون به صرفه بودن و کم هزینه بودن آن‌ها می‌باشند. به صورت کلی، شما برای نصب این محصولات به تعداد نیروی بالایی احتیاج نخواهید داشت و همچنین، تجهیزات و ابزار مورد نیاز شما، به اندازه نصب مصالح و تجهیزات سنتی ساختمان، پیچیده یا پر هزینه نخواهند بود.
  5. با توجه به اینکه محصولات و تجهیزات درای وال کی پلاس از پیش آماده شده‌اند و تنها نیاز به نصب دارند؛ تعویض و ترمیم آن‌ها نیز بسیار آسان خواهد بود. شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را باز کنید، تعویض یا تعمیر کنید و برای بار دوم، نصب نمائید. این قابلیت در تجهیزات و مصالح ساختمانی سنتی به ندرت وجود دارد.
  6. یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس، به سازگار بودن این کالاها و قطعات با محیط زیست اشاره دارد. در واقع، محصولات برند کی پلاس تماما با در نظرگیری استانداردهای جهانی بهداشت و سلامت تولید می‌شوند تا ابدا برای انسان‌ها، طبیعت و حتی حیوانات خطری را به همراه نداشته باشند. به عنوان مثال؛ برخی از مواد عایق ساختمانی دارای ریز ذره‌هایی بسیار کوچک هستند که در هوا پراکنده می‌شوند و هر کس به مدت طولانی در معرض تنفس آن‌ها قرار گیرد، به مشکلات ریوی و تنفسی شدیدی دچار خواهد شد؛ اما، خوشبختانه محصولات درای وال کی پلاس چنین ویژگی‌های منفی را ندارند و شما قادر خواهید بود تا به راحتی، نصب آن‌ها را انجام دهید.خوشبختانه، حمل و نقل این مصالح و تجهیزات بسیار آسان است و سریعا انجام می‌شود. از این رو، شما می‌توانید کالاها و محصولات مورد نیاز خود را از هر یک از شعبه‌های سراسر کشور سفارش دهید.

اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس بدست آورید؛ بهتر است به مقاله طراحی داخلی مدرن با استفاده از محصولات درای وال کی پلاس نیز، مراجعه فرمائید. همچنین، دیگر مقالات وبسایت دکوراسیون داخلی لنالند، می‌توانند برای شما مفید باشند و مطالعه آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

جمع‌بندی مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

در این مطلب، به بررسی کلی در رابطه با محصولات درای وال کی پلاس و مزایای آن‌ها پرداخته شد. شما با خرید این محصولات، در زمان نصب و هزینه مخارج خود صرفه‌جویی خواهید کرد. محصولات شرکت درای وال کی پلاس، از پیش تهیه شده هستند و به صورت کاملا آماده، به محل نصب فرستاده می‌شوند. از این رو، بی نظمی و آلودگی زیادی را در ساختمان شما ایجاد نخواهند کرد. همین امر سبب می‌شود تا شما بتوانید برای بازسازی منازل قدیمی خود، بر روی این محصولات حساب کنید! محصولات درای وال کی پلاس، توسط نمایندگی‌های معتبر این برند به بازار عرضه می‌شوند و در کمترین زمان ممکن و سریعا، به دست شما می‌رسند. تنها کافی است تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید!

2 دیدگاه در “مزایای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس برای ساختمان های مسکونی

  1. ali گفت:

    سلام.خیلی مقاله کامل و مفیدی بود.

    1. توفیق عباسی گفت:

      سلام وقت بخیر
      سلامت باشید
      و متشکرم بابت به اشتراک گذاری نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *