مقالات آموزشی

مزایا و معایب سقف و دیوار کاذب کناف

مزایا و معایب سقف و دیوار کاذب کناف

کناف همانطور که گفتیم یکی از بهترین انتخاب ها برای سقف یا دیوارهای کاذب است. در این مقاله می خواهیم در مورد مزایا و معایب استفاده از کناف صحبت کنیم. توضیح دادیم که اجرای سقف کاذب کناف سریع است و در هزینه ها می تواند صرفه جویی کند اما نکاتی هست که باید به آنها دقت شود.

اگر در محیط های مربوط میخواهید از این نوع سقف کاذب استفاده کنید به این نکته دقت کنید که حتما که از نوع ضد آب آن استفاده کنید. در این صورت شما به راحتی می توانید از این نوع سقف در محیط های آشپزخانه یا شرجی استفاده کنید.

مزایا و معایب کناف - لنا طرح لوتوس

سقف کاذب کناف بسیار در مقابل ضربه حساس است برای همین در هنگام نصب باید از یک تیم حرفه ای استفاده شود تا هنگام نصب آسیبی به آن وارد نشود. البته اگر بعد از نصب آسیبی به آن برسد با نوار درزگیر و بتونه قابل ترمیم است.

درست است که اجرای سقف کاذب کناف سرعت زیادی دارد اما نکته ای که باید بدانید گرد و خاک زیاد این کار است. دقت کنید که حتما بعد از اجرای این کار ساختمان نیاز به تمیز کاری دارد و ممکن است موجب هزینه شود.

 

مزایا و معایب کناف - لنا طرح لوتوس

صفحات کناف از پروفیل سبک ساخته شده است. اگر کیفیت صفحات شما مناسب نباشد به مرور زمان باعث ورم کردن یا ترک خوردن میشود. حتما در هنگام کار به کیفیت صفحات به کار رفته و برند آن دقت کنید. برای مثال شاید برندی که از آن استفاده میکنید معروف باشد و تمامی استاندارد ها را داشته باشد اما ضخامت آن کم باشد و به راحتی ترک بخورد. برای همین وقتی که میخواهید از سقف کاذب کناف استفاده کنید حتما از پیمانکار بخواهید جزئیات کناف استفاده شده را پیوست قرارداد کند.

در پایان مطلب مزایا و معایب کناف باید بگوییم که سقف کاذب مزایای زیادی دارد و تنها نکته ای که بسیار حائز اهمیت است تیم اجرای کار است. شما باید از مجرب ترین و با سابقه ترین تیم های طراحی داخلی استفاده کنید تا بتوانید بهترین کیفیت را داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *