مقالات آموزشی

نورپردازی کناف سقف

در این مقاله قصد داریم به نورپردازی کناف سقف بپردازیم . امروزه افراد زیادی هستند که به نورپردازی سالن ها و سقف منزل خود اهمیت نمی دهند در صورتیکه این سقف اتاق ها هستند که می توانند در ایجاد ظاهری لوکس و زیبا بسیار موثر واقع شوند. وقتی شما سقف منزل خود را نورپردازی می کنید در واقع به دکوراسیون و زیبایی آن کمک کرده اید. سقف ها معمولا گچ بری شده و نقاشی می باشند اما نورپردازی زیبایی خاصی به آن ها می دهد.

نورپردازی کناف | خرید کناف | قیمت کناف

نورپردازی سقف با کناف

شاید در ظاهر استفاده از کناف هیچ ارتباطی با نورپردازی نداشته باشد اما فضای خوبی برای نورپردازی به وجودمی آورد. برای اینکه طرح مورد نظرتان را برای نورپردازی روی سقف بتواند به وجود آورید باید از کناف استفاده کنید و برای این کار باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید.

روش های  نورپردازی سقف با کناف باعث می شوند تا شما به نتیجه ای که می خواهید برسید و در صورت رعایت نکردن آن ها طبیعتا نتیجه عکس دریافت خواهید کرد.

 

با استفاده از کناف می توانید طرح های مختلفی را روی دیوار و سقف منزل خود اجرا کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های کناف اجرای باکس نور مخفی می باشد. که این روزها یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین روش ها بوده است.

برای نورپردازی سقف با کناف باید مناسب ترین طرح را انتخاب نمایید. سقف های کاذب و کناف بسیار متنوع بوده و شما می توانید به کمک طراحان داخلی، نورپردازی سقف را بسیار خاص و جذاب اجرا نمایید.

نورپردازی کناف | خرید کناف | قیمت کناف

رنگ نور مناسب در نورپردازی سقف

در نورپردازی سقف آن چه که دارای اهمیت می باشد میزان و رنگ نورپردازی می باشد. با نورپردازی می توانید فضای داخلی منزل خود را زیبا و زشت جلوه دهید.

روشنایی کم جلوه زیبایی به اتاق شما نمی دهد و باعث می شود که فضای شما کوچک به نظر آید وروشنایی بیش از اندازه هم باعث اذیت شدن چشم ها شده و دکوراسیون داخلی اتاق را منفی می کند. بنابراین رنگ نور بسیار مهم می باشد.

نور زرد بهتر از نور سفید می باشد در صورتیکه از آن به تنهایی استفاده شود. رنگ زرد باعث می شود دیوارهای تیره تر و فضای اتاق کوچک تر به نظر آید. نور سفید فضا را بزرگ تر نشان می دهد ولی به تنهایی فضا را کسل کننده و یکنواخت می کند.

درنتیجه ترکیب نور زرد و سفید با یکدیگر بهترین گزینه برای نورپردازی می باشد که هم باعث زیباتر کردن اتاق می شود هم آسیب کمتری به چشم وارد می آورد.

مواردی که قبل از طراحی کناف و نورپردازی باید به آن توجه کنید در نظر گرفتن ارتفاع سقف می باشد.

طبیعتا این موضوع را می دانید که کناف یک سقف کاذب می باشد و برای اتاق هایی که دارای ارتفاع کم می باشند انتخاب مناسبی نیستند چون خود کناف به اندازه کافی کم ارتفاع می باشد و استفاده از آن برای سقف های کوتاه باعث کوتاه تر شدن آن ها می شود. پس برای سقف خیلی کوتاه از ال دی سقفی استفاده می شود تا سقف بلندتر نمایش داده شود. در مواردی که سقف ارتفاعی متوسط دارد می توانید از کناف در نورپردازی سقف استفاده کنید.

نورپردازی کناف | خرید کناف | قیمت کناف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *