دکوراسیون داخلی, مقالات آموزشی

پارکت لمینت ضد آب

پارکت لمینت ضد آب

مدت هاست که در بین تمام سطوحی که در فضای داخلی اتاق دستخوش تغییراتی می شوند، موضوع کفپوش به خصوص پارکت یا لمینت موضوعی داغ و پر از سوال بوده است. امروز در این مقاله قصد داریم به یکی از سوالات اصلی شما عزیزان در هنگام خرید کفپوش پاسخ دهیم. در این قسمت در مورد لمینت ضد آب صحبت خواهیم کرد، اما یکی از دغدغه های اصلی هر شخصی در هنگام خرید کفپوش ضد آب مقاومت آن در برابر شستشوی طولانی مدت است. این تجارت قدمتی طولانی دارد و به روزهایی برمی گردد که اولین سری از تولید پارکت و استفاده از پارکت طبیعی به عنوان یکی از بی نظیرترین کفپوش های موجود برای دکوراسیون داخلی شناخته می شود. آنها با مشکل بسیار جدی عدم مقاومت در برابر رطوبت مواجه بودند. این باعث شده است که کف پارکت چوبی برای بسیاری از مکان ها و مناطق مرطوب یا به عبارت ساده تر نامناسب باشد. شستن آسان نیست. از این رو با گذشت زمان و با پیشرفت علم و فناوری، سازندگان سعی در رفع این مشکل داشته اند زیرا در نهایت هر محیطی نیاز به شستشو و نظافت آسان و آسان دارد. معرفی لمینت ضد آب عمدتاً نیازمند تجربه و تیم فروش و نصب حرفه ای است که آذران دکور جهان در زمینه دکوراسیون داخلی پیشگام است.

پارکت لمینت ضد آب را با این موضوع جلو میبریم که از زمانی به بعد تمامی کفپوش هایی که تولید شدند در مقابل آب و نفوذ رطوبت تا حد بسیار زیادی مقاوم هستند؛ البته ناگفته نماند که با پیشرفت هایی که ایجاد شد تولید یک کفپوش کاملا ضد آب دور از ذهن به نظر نیامده و به همین دلیل بود که پارکت ولمینت های ضد آب را تولید و آن ها را قابل استفاده برای تمامی اماکن نمودند. البته که این باز نقطه پایانی نبوده و کفپوش های متنوع دیگری نیز تولید گشتند که در بخش کفپوش ها به تفصیل میتوانید درباره ی آن ها بخوانید؛ در این مقاله ما بیشتر قصد داریم تا در مورد خاصه کفپوش پارکت و لمینیت ضد آب صحبت کنیم.

همانطور که بهتر از ما می دانید تمامی محصولات با کیفیتی که برای مدتی تولید می شوند در بازار ظاهر می شوند و توجه و علاقه همگان را به خود جلب می کنند. بلافاصله و در مدت زمان کوتاهی حتی محصولات تقلبی با همان ظاهر و کیفیت پایین در بازار به فروش می رسد. این مقاله شما را راهنمایی می کند که چگونه پارکت لمینت ضد آب را تشخیص دهید و با چه قیمتی آن را بخرید. البته خود درجه ای از نفوذ ناپذیری دارد پس باید با اطلاعات کافی اقدام به خرید کنید.

لمینت ضد آب

کفپوش لمینیت

لمینت کردن که اصطلاح آن به عنوان لمینیت وارد زبان ما شده است خود به معنای قرار گرفتن چند لایه روی همدیگرو تشکیل یک جسم واحد است؛ پارکت لمینت نیز در فرآیند تولید خود تشکیل شده از چهار لایه می باشد که به ترتیب از سطحی ترین به عمقی ترین لایه میتوانیم اینطور نام ببریم:

لایه محافظ یا لایه پوشاننده سطح لمینیت

یک لایه بسیار مهم لایه محافظ یا پوششی است که مقاومت لازم را برای جلوگیری از ورود آب به لایه های زیر سطح لمینت ایجاد می کند. به همین دلیل باید کاملا ضد آب باشد، هر چه آب کمتر به این قسمت نفوذ کند، پارکت ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
بسیاری از ویژگی های یک لمینت خوب در این لایه محافظ و نحوه عملکرد آن نهفته است، زیرا نه تنها نقش مهمی در محافظت در برابر رطوبت دارد، بلکه در سطح مقاومت کف در برابر خراش، نور، گرما و غیره نیز نقش بسزایی دارد. مهم است و معمولا بر اساس میزان ترافیک طبقه بندی شده در فضای مورد نظر شما است. و نماد در AC نمایش داده می شود که در مناطق مسکونی کد 2 و در مقایسه با ترافیک 1-2-3 استفاده می شود و به همین میزان البته در مناطق تجاری از کد 3 استفاده می شود. در واقع یکی از تخصص های ما فروش پارکت لمینت ضد آب است و یک تیم نصب و یک تیم قوی برای انجام این کار داریم.

لایه رنگ بندی لمینت

انتخاب رنگ مناسب برای پارکت لمینت بسیار مهم است. رنگ پارکت می تواند اتاق را کوچکتر یا بزرگتر از اندازه واقعی نشان دهد. انتخاب رنگ مناسب که مکمل سایر عناصر اتاق مانند فرش، دیوارها، مبلمان و غیره باشد. این مهم است و به شما کمک می کند تا به طراحی ایده آل خود برسید.
لایه HDF که مهمترین لایه در لمینت لمینت می باشد
HDF مخفف فیبر فشرده بالا یا فیبر MDF بهینه شده است که بیشتر به عنوان فیبر با چگالی بالا، گرما، ضربه و نفوذ حشرات شناخته می شود و عمر مفید آن در مکان های پرتردد مانند ادارات و شرکت ها می باشد. در طول سالیان متمادی
این لایه برای ضد آب بودن بسیار مهم است زیرا این لایه HDF لمینت شما است که تفاوت اصلی بین مواد با کیفیت بالا و مواد تقلبی را مشخص می کند.

[ux_products cat=”121″]

تفاوت درجه بندی ضدآب بودن کفپوش پارکت لمینیت 

یکی از مسائل مهم این است که در تولید این محصولات، طبقه بندی بر اساس سطح نفوذ ناپذیری انجام می شود، بنابراین تفاوت کفپوش لمینت ضد آب مورد استفاده در مصارف خانگی; قابلیت مقاومت در برابر شستشوی ملایم و مقدار قابل قبول آب را دارد و عنوان ضد آب بودن مطمئنا در برابر آب اضافی و شوینده های صنعتی بیش از حد قوی و عواقب شستشوی مکرر نادرست بیمه ای نمی کند.
نکته مهم این است که بدانید چه موادی خریداری شده و طبق دستورالعمل استفاده کنید. بنابراین باید درک کنیم که کف لمینت ضدآب مورد استفاده در داخل منزل با کف ضد آب اداری یکی نیست و همچنین می توان آن را با پارکت های قابل شستشو در مکان های خاص مانند استخر یا مکان هایی که نیاز به شستشو دارد مقایسه کرد. مواد شوینده قوی؛ مثل بیمارستان نیست

قیمت لمینت ضد آب و پارکت های قابل شستشو

پارکت لمینت نسبت به سایر پارکت ها به دلیل مزایایی که دارد. انگیزه مالی دارند. خرید این نوع کفپوش برای منزل مرسوم است و نوع کفپوشی که قبلا ذکر شد می تواند برای مکان های مهم خانه مناسب باشد. به زبان ساده می توان گفت پارکت لمینت ها توانسته اند پاسخگوی کاربران، طراحان و مهندسان در مورد کیفیت کف از نظر متریال، طراحی و کاربرد در منزل و بسیاری از محیط های کاری باشند.

تشخیص پارکت لمینت ضدآب

نحوه تشخیص ضدآب بودن یا نبودن لمینت کار سختی نیست و قبل از آن کافی است این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال کارشناسان در تمامی زمینه ها اعم از خرید و سفارش در خدمت شما خواهند بود. ، مشاوره طراحی و ساخت. یکی از راه های آسان برای تشخیص کف لمینت ضد آب، نگاهی به ظاهر کف لمینت ضد آب است.
اگر اتفاقی زیر دستتان چیزی شبیه روغن است که به راحتی با آب شسته نمی شود، پارکت لمینت صیقلی اولین انتخاب است. یکی از تست های واضح برای تشخیص ضدآب بودن آن این است که پارکت لمینت در مواجهه با آب زیاد خم نمی شود و قطرات آب در آنجا می مانند و نفوذ نمی کنند که در حد توان a. در زمین، انتظارات متفاوت است و نتایج بیان شده یکسان است. شما باید رابطه جنسی داشته باشید. اگر نیازی به خرید مستقیم ندارید نگران نباشید کارشناسان ما هنگام بازدید از پروژه نمونه هایی را به همراه دارند تا از صحت موضوع مطمئن شوند.

پارکت لمینت ضد آب در دکوراسیون 

خانه ما اولین فضایی است که ممکن است بخواهیم زیبا کنیم. از کف اتاق خواب گرفته تا کف آشپزخانه شما که شاید حساس ترین فضا از نظر وجود مواد مختلف، چربی، لکه و بخار باشد. به راحتی می توانید از پارکت لمینت ضد آب استفاده کنید و از ظاهر زیبای آن لذت ببرید. پارکت لمینت کفپوشی گرم و زیبا برای دکوراسیون منزل شماست.
اگر می خواهید از این سبک کفپوش در محل کار یا کسب و کار خود استفاده کنید، مشکلی نیست. البته با توجه به تعداد مراجعین یا میانگین تردد می توان از انواع با ضخامت و کیفیت بیشتر کف استفاده کرد. هیچ محدودیتی وجود ندارد.
تیم ما در هر شرایطی از طراحی تا کاربردی همراه شماست تا بتوانید دکوراسیون خود را به بهترین شکل انجام دهید و خوشحال باشید. اگر در تهران و حومه تهران هستید می توانید برای اطمینان از تخصص و بازدید رایگان ما استفاده کنید. در زیر به طرح و نحوه سفارش کفپوش می پردازیم.

نصب پارکت لمینت ضد آب

نصب کفپوش از هر نوعی که باشد؛ اهمیت بسیار داشته و این موضوع در بحث کفپوش پارکت لمینت میتواند بسیار قابل توجه تر نیز باشد؛ عدم مهارت در نصب پارکت لمینت ضد آب فقط در ظاهر آن تاثیر نگذاشته بلکه می تواند سبب نفوذ آب به لایه های زیرین و در نتیجه تخریب پارکت ها در گذر زمان شود؛ بنابراین مهم است که در هنگام خرید کفپوش نسبت به انتخاب تیم نصب حرفه ای نیز توجه کامل را داشته باشید.

از موضوعات مهم دیگر درعدم نصب دقیق و یکسان پارکت ها، تولید صداهای آزاردهنده و جیر جیر مانند در هنگام راه رفتن روی کفپوش است؛ این موضوع و نحوه رفع آن را در مقاله رفع صدای لمینیت برای شما به طور کامل بررسی کرده ایم که میتوانید مطالعه بفرمایید؛ اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم اصولا نصب اشتباه یک عدد ازلمینیت ها، سبب نصب اشتباه تایل های بعدی شده و این مشکل را ایجاد میکند.

البته در صورت عدم رضایت از نصب پارکت لمینت های ضد آب می توانید آن ها را برداشته و دوباره نصب نمایید بدون آنکه همچون کفپوش های سرامیکی و سنگی آسیب ببینند و یا با دردسرهای جدی مواجه شوید که این خود یکی از چند ده مزیت خرید کفپوش لمینیت است.

خرید پارکت لمینت ضد آب

اگر می خواهید کفپوش لمینت ضد آب بخرید; بهتر است با افراد حرفه ای با سال ها تجربه در این زمینه و هر نوع فضایی آشنا شوید. بسیاری از وب سایت ها تبلیغات نادرستی در مورد محصولاتی که می فروشند دارند که در نهایت با تضمین نکردن کیفیت و کیفیت نصب مشکل ایجاد می کند. اگر قصد خرید دارید و نمی دانید چه متریالی را برای فضای خود انتخاب کنید، نگران نباشید، کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *