مقالات آموزشی

مزایای کفپوش پارکت لمینت

مزایای پارکت لمینت

پارکت لمینت یکی از انواع پوشش های کف است. چیکی از مهم ترین نکات ظاهری هر خانه پوشش کف آن می باشد. در هر خانه پوشش کف میتواند حال و هوای کلی دکوراسیون داخلی را عوض کند و به آن جلوه دیگری بدهد. با انتخاب درست پوشش کف میتوان بین وسایل خانه و نورپردازی هماهنگی به وجود آورد و برای شما محیط دلنشین و گرمی ایجاد میکند. کفپوش لمینت یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما میتوانید داشته باشید. در این مقاله درباره ویژگی های خوب این نوع کف پوش صحبت میکنیم.

مهمترین نکته درباره کفپوش لمینت مقاومت آن است. مقاومت این نوع کفپوش به دلیل داشتن لایه خارجی بسیار مقاوم از هر نوع پوشش دیگری حتی فرش بیشتر است. اگر شما حیوان خانگی دارید به راحتی به او میتوانید اجازه دهید که روی کفپوش بازی کند و یا حتی میتوانید به راحتی با کفش های پاشنه بلند روی آن راه بروید بدون اینکه نگران این باشید که آسیبی به آن برسد.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این نوع پارکت این است که رنگ آن به راحتی از بین نمی رود. بسیار از پارکت ها به مرور زمان رنگ خود را از دست میدهند یا بعد از مدتی دچار خطوط بسیار میشوند اما پارکت های لمینت به دلیل مقاومت بسیار رنگ خود را در طول زمان حفظ میکنند و معمولا کمپانی های مختلف گارانتی نسبتا طولانی ای برای پارکت های لمینت خود در نظر میگیرند.

پارکت لمینت به راحتی تمیز میشود. سطح این پارکت به نوعی طراحی شده که گرد و غبار و کثیفی ها به راحتی از روی آن پاک میشوند و شما لازم نیست از تمیزکننده های قوی یا انواع واکس های گران قیمت برای تمیز کردن پارکت خود استفاده کنید.

قیمت فوق العاده به صرفه پارکت لمینت هم یکی از دلایلی است که آن را جزو محبوب ترین پوشش ها میکند. این نوع پوشش به دلیل مقاومت و طول عمر بالا همچنین قیمت به صرفه ، در این شرایط اقتصادی یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش کف خانه است.

تنوع رنگ و سبک این نوع پارکت بالا است. شما به راحتی و با هر سلیقه ای میتواند پارکت دلخواه خود را پیدا کنید و آن را در خانه خود نصب کنید. حتی سخت گیر ترین افراد هم میتوانند پارکت مد نظر خود را پیدا کنند و از جلوه ی دلنشینی که این پارکت به خانه آن ها میدهد لذت ببرند.

[blog_posts style=”normal” columns=”3″ columns__md=”1″ image_height=”56.25%”]

یک نظر در “مزایای کفپوش پارکت لمینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *