دکوراسیون داخلی, مقالات آموزشی

کاربرد و انواع پانل گچی

پانل گچی - کاربرد و انواع پانل گچی

در این مقاله قصد داریم درباره کاربرد و انواع پانل گچی صحبت کنیم. دیوار گچی پیش ساخته یا همان پنل گچی مخلوطی از آب و گچ است. گچ مورد استفاده در این پنل ریزتر از گچ های معمول بازار است. به دلیل شکل مستطیل شکل به راحتی در کنار هم قرار میگیرند. سطح روی این پنل ها قابلیت این را دارند که با موارد مختلف مانند کاغذ یا رنگ پوشیده شوند. این دیوار ها به صورت یکپارچه ساخته می شوند.

دیوار گچی پیش ساخته را میتوان روی انواع قاب های مختلف نصب کرد. شما میتوانید این پنل ها را روی انواع قاب های فلزی، چوبی و یا حتی سیمانی نصب کنید. تنها مورد این است که ممکن است نحوه نصب اندکی متفاوت باشد.

از پنل های گچی میتوان برای دکوراسیون ها و روکش کردن نهایی دیوار های داخلی، ایجاد سقف های کاذب و استفاده از خواص ضد آتش، و عایق، در ساختمان استفاده کرد.

پانل گچی ساده

پانل های گچی ساده یا همان RG در ساخت و ساز هایی مانند کناف و پارتیشن ها استفاده میشود. همچنین میتوان از آن ها برای سقف های در محیط های خشک استفاده کرد. شما می توانید تمام محصولات پانل گچی ساده را از فروشگاه لنالند تهیه کنید .

[ux_products ids=”3390,3389,3388,3387″]

[row]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”مشاهده بیشتر” radius=”99″ link=”https://www.lanaland.ir/product-category/knauf/%d9%be%d8%a7%d9%86%d9%84-%da%af%da%86%db%8c/” target=”_blank”]

[/col]

[/row]

قالب پانل گچی

قالب پانل های گچی عمر بالایی دارند و به همین دلیل شما میتوانید از آن ها برای طولانی مدت استفاده کنید و تعداد زیادی پنل تولید کنید. خشک شدن مواد برای خارج شدن از قالب  پنل حدود 15 دقیقه طول میکشد ولی برای استفاده از آن با توجه به دما و رطوبت حدود یک روز طول میکشد. در صورت نیاز می توانید از مسئول فروش بخواهید برای شما جزوه آموزشی را ارسال کند.

دیوار پوش سه بعدی گچی

دیوارها یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی هستند. به طور معمول برای طرح دادن به  دیوارها از رنگ و کاغذ دیواری استفاده میشود که فضا را تا حد بسیار زیادی مطلوب میکند اما شما میتوانید از متریال های خاص هم برای دکوراسیون دیوار استفاده کنید که فضا را بسیار خاص و یونیک میکند.

یکی از این متریال های خاص دیوار پوش سه بعدی است. استفاده از این محصول بسیار راحت است و برای این کار تنها به یک گچ کار حرفه ای دارید. تنوع محصولات در این محصول بسیار زیاد است و سعی شده تا جایی که ممکن است برای همه ی سلیقه ها، طرح تولید شود تا همه ی سلیقه ها را پاسخگو باشد. از جمله این طرح ها میتوان به طرح های مدرن و یا کلاسیک اشاره کرد.

پنل های گچی بعد از اجرا این قابلیت را دارند که رنگ آمیزی شود و در صورتی که بعد از نصب بر روی آن نورپردازی کنید، محصول نهایی بسیار زیباتر و شکیل تر خواهد بود. نورپردازی کمک میکند تا حالت سه بعدی طرح بیشتر نمایان شود.

عایق ها

انواع دیگری از پانل های گچی وجود دارند که مسئولیت عایق کردن خانه را نیز دارند. انواع این پانل ها شامل : پانل گچی ضد حریق ، پانل گچی ضد رطوبت و … میشود که به راحتی میتوانند نیازهای شما را برطرف کنند. شما می توانید تمامی انواع پانل های گچی را از فروشگاه لنالند تهیه کنید

[ux_products ids=”3412,3397,3402,3396″]

[row]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”مشاهده بیشتر” radius=”99″ link=”https://www.lanaland.ir/product-category/knauf/%d9%be%d8%a7%d9%86%d9%84-%da%af%da%86%db%8c/page/2/” target=”_blank”]

[/col]

[/row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *