دکوراسیون داخلی, مقالات آموزشی

کی پلاس را بیشتر بشناسید

همه چیز درباره کی پلاس - کی پلاس - کناف کی پلاس

کی پلاس یکی از برندهای پیشرو در تولید انواع محصولاتی همچون تخته گچ، کاشی و گچ، سیستم های پارتیشن و سقفی، سقف کی پلاس، سقف کاذب، دیواره های کی پلاس، پروفیل های سبک فلزی گالوانیزه و لوازم جانبی گچ به حساب می آید.


این شرکت علاوه بر اینکه به تولید انواع گچ، انواع گچ های گچی و سیمانی ساختمان مانند گچ معمولی، گچ پلیمریزه پرداخته است، در تولید چسب کاشی و پوشش مقاوم در برابر آتش را نیز مهارت دارد. برند کی پلاس در همان آغاز فعالیت تجاری خود، در تولید محصولات پودری یکی از تولید کننده برجسته گچ های ساختمانی با نام ساران و سارالیت بود.


برند کی پلاس به عنوان بزرگترین تولید کننده سیستم دیوار خشک در ایران با تمرکز روی ارائه خدمات فنی نوآورانه و محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای معتبر جهان و با تکنولوژی آلمان بهترین محصولات را در بازار به فروش می رساند.


این شرکت از سال 1994 تا کنون با نوآوری، سرمایه گذاری های کلان و استفاده از افراد خبره و ذهن های درخشان به عنوان یک تخصص بزرگ، گام های بزرگی را در مسیر تولید گسترده و ارائه محصولات باکیفیت برداشته است.

همه چیز در رابطه با برند کی پلاس

امروزه کی پلاس سالانه بیش از ۳۹ میلیون مترمربع انواع صفحات روکش دار گچی را تولید و عرضع می کند. همین امر باعث تبدیل این شرکت به بزرگترین تولید کننده سیستم های ساخت و ساز خشک در ایران شده است. این شرکت نمایندگی های زیادی را در سراسرکشور ایران دارد.


طیف گسترده محصولات این شرکت شامل ملزومات سیستم های ساخت و ساز خشک و صفحات روکش دار گچی، سازه های فولادی گالوانیزه سبک، انواع سیستم های سقف کاذب است.


این شرکت بهترین محصولات روز دنیا را تولید و در بازار به عرضه می رساند. امروزه این شرکت با ظرفیت روزانه حدود 1000 تن، به صورت فعال در زمينه توليد انواع گچ ‌هاي ساختماني دستي، ماشيني و همچنين مصالح ساختماني پايه سيماني مانند چسب هاي کاشي مشغول به فعالیت است.


در پاسخ به این سؤال که مفهوم کلی کی پلاس چیست؟ باید پاسخ داد که منظور از کی پلاس همان کناف شرکت آلمانی است که نام این برند از کناف به کی پلاس تغییر کرده و همچنان در حال تولید محصولات متنوع و باکیفیت است.

همه چیز درباره کی پلاس - کی پلاس - کناف کی پلاس

 

کناف کی پلاس چیست؟

صفحات با روکش گچی که طی فرآیندی به یکدیگر اتصال می یابند، کناف یا همان کی پلاس را تولید می کنند. این کناف به دلیل مزایای منحصر به فرد نسبت به سایر مصالح ساختمانی سنتی، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.


این محصولات با طیف گسترده ای در مدل و رنگ های دلخواه متناسب با هر سلیقه ای است. تصمیم گیری های اصولی و صحیح، ابداع و نوآوری مکرر، حمایت و سرمایه گذاری عامل اصلی پیشرفت شرکت کی پلاس است که آن را به بهترین شرکت تبدیل کرده است.

درباره محصولات کی پلاس چه اطلاعاتی دارید؟


سقف و دیوار کی پلاس به دلیل سهولت استفاده و همچنین در حمل و نقل و در نتیجه هزینه حمل کمتر، سرعت اجرا و نصب بالا، ظرافت، رنگ پذیری بسیار عالی، مقاومت در برابر زلزله مورد توجه معماران و مشتریان زیادی قرار گرفته است.


صفحاتی با برخورداری از هسته گچی که سطح و لبه های طولی آن ها با کاغذ مخصوص پوشانده شده اند و هر کدام از این صفحات عملکرد مخصوصی دارند. از این نوع صفحات روکش دار گچی در ساختار سقف کاذب، دیوار جداکننده، دیوار پوششی، دیوار کناف و پوشش محافظ در برابر حریق استفاده می کنند.

همه چیز درباره کی پلاس - کی پلاس - کناف کی پلاس

 

مزایای استفاده از کی پلاس چیست؟

محصولات و سازه های برند کی پلاس از مزایای بسیاری برخوردار است. از جمله این مزایا می توان به وزن کم و سبک بودن آنها اشاره کرد. زیرا سبک وزن بودن آنها فشار کمی را به سقف و سازه وارد می کند. در نتیجه باعث تسهیل نصب و اجرای کی پلاس می شود.


انعطاف پذیری بالای محصولات کی پلاس طراحی هندسی و شکسته را اجرا می کنند که ترکیب این اشکال هندسی کی پلاس با نورپردازی روی کار و مخفی معماری زیبایی را به وجود می آورد. با توجه به منعطف بودن کناف کی پلاس، این محصول مقاومت خوبی در برابر زلزله از خود نشان می دهد.


انجام دقیق و صحیح اتصالات کی پلاس باعث ایمنی بالا می شود. نصب و اتصالات در سقف و دیوارهای کناف کاری شده باید با توجه به دستورالعمل های نصب انجام گیرد. طراحی مناسب و زیبای کی پلاس سهولت اجرای آنها را فراهم کرده است. دیواره های کی پلاس به دلیل برخورداری از ساختاری مناسب، فضای کمتری را اشغال خواهد کرد.

امور مشتریان کی پلاس

امور مشتریان کی پلاس در راستای بر طرف کردن نیازهای مشتریان و معماران عزیز محصولات باکیفیت و مطلوبی را به دست آنها می رساند. کی پلاس همواره در طول شبانه روز منتظر پیشنهادات مشتریان است و از نظرات آنان استقبال زیادی می کند. این شرکت برای جذب مشتریان در تلاش است که کیفیت محصولات خود را بالا ببرد.افزایش رضایت مشتریان، پاسخگویی به شکایات و نظرات افراد، شناسایی علل ریشه شکایات و سهولت در ارتباط با مشتریان از اهداف مهم این شرکت است.

سامانه آموزشی کی پلاس

همانطور که می دانید، امر آموزش اهمیت فراوانی در اجرای سیستم های ساخت و ساز خشک دارد. این شرکت مراکز آموزشی معتبری را در شهرهای مختلف کشور تاسیس کرده است. این مراکز مطالب فنی جدید و راهکارهای صحیح را به افراد ارائه می دهند.افرادی که در دوره های آموزشی این شرکت شرکت می کنند می توانند با گذراندن زمان معینی و با تایید کارشناسان این شرکت در زمینه موردنظر مشغول به فعالیت شوند. سامانه آموزشی کی پلاس به افراد و فراگیران دوره های آموزشی این امکان را می دهد که تقویم فصلی دوره های مراکز آموزشی را مشاهده کنند. این افراد می توانند بدون مراجعه حضوری در این دوره ها ثبت نام کنند.


برای جلب رضایت و اطمینان مشتریان از صحت و کیفیت اجرای سیستم ‌های ساخت و ساز، بازرسی فنی پروژه های در حال اجرا توسط کادر فنی شرکت کی پلاس با دقت فراوانی انجام می گیرد. این بازرسی به صورت ادواری و در مراحل مختلف عملیات اجرایی از جمله زیرسازی، پنل گذاری و درزگیری و نازک کاری صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *