بازسازی و نوسازی, مقالات آموزشی

همه چیز درباره کی پلاس

همه چیز درباره کی پلاس - کی پلاس چیست

کی پلاس یکی از مشهورترین برندهای حال حاضر صنعت ساخت و ساز میباشد. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات شمال تخته گچ ، سیستم پارتیشن ، سقف کاذب ، دیوار کاذب و انواع پروفیل را تولید میکند.

کی پلاس بزرگترین تولید کننده سیستم دیوار خشک در ایران است. این شرکت بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات نوین و مطابق با استاندارد های روز دنیا قرار داده. این شرکت از سال 1994 با سرمایه گذاری بر روی متخصصان بزرگ سعی کرده به پیشرفت این صنعت کمک کند و کیفیت محصولات خود را روز به روز ارتقا دهد.

درباره کی پلاس

شرکت کی پلاس با تولید روزانه بیش از 39 میلیون متر مربع صفحات روکش دار گچی بزرگترین تولید کننده سیستم ساخت و ساز خشک در ایران به شمار می رود. البته تنوع محصولات بسیار زیاد است و شامل ملزومات سیستم ساخت و ساز خشک ، سیستم های سقف کاذب و دیگر محصولات ساختمانی میشود که همه ی آن ها با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند.

امروزه  K+ با ظرفیت روزانه 1000 تن، به صورت فعال  در زمينه توليد انواع گچ‌هاي ساختماني دستي، ماشيني و همچنين مصالح ساختماني پايه سيماني مانند چسب هاي كاشي فعالیت دارد.

کی پلاس چیست؟

در واقع باید گفت که کی پلاس همان شرکت آلمانی کناف است که به تازگی نام خود را به کی پلاس تغییر داده است و همچنان با همان کیفیت به کار خود ادامه میدهد.

در واقع کناف یا همان کی پلاس تشکیل شده از صفحات روکش دار گچی ای هستند که طی مراحلی به یکدیگر متصل میشوند. این محصول به دلیل مزایای بسیار زیادی که نسبت به مصالح قدیمی دارند ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. از دیگر دلایل محبوبیت میتوان به تنوع بسیار زیاد آن اشاره کرد.

کناف کی پلاس چیست؟

در واقع کناف کی پلاس همان شرکت کناف آلمانی است که در سال 1399 در کارخانه کناف ایران شروع به تولید و عرضه محصولات متنوع خود از قبیل پانل های  گچی، پروفیل های گالوانیزه، تایل های گچی و پروفیل های کلیک کرده است.

درباره محصولات کی پلاس بیشتر بدانیم 

این روزها سقف و دیوار کی پلاس از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و سازندگان و معماران زیادی از آن استقبال کرده اند. از جمله دلایل این محبوبیت میتوان به سهولت حمل و نقل و در نتیجه هزینه حمل پایین، سرعت اجرا و نصب بالا، ظرافت، رنگ پذیری بسیار عالی، مقاومت در برابر زلزله و …  اشاره کرد.از جمله محصولات پرفروش کی پلاس میتوان به پانل روکش دارگچی اشاره کرد. این محصول با توجه به کاغذی که با آن پوشانده شده عملکرد متفاوتی دارد.کاربرد این محصول بسیار متنوع است و از آن میتوان در ساختارهای مختلفی از جمله سقف کاذب، دیوار جداکننده و پوششی و یا به عنوان عایق ضد حریق استفاده کرد.

 

 

شرکت لنا طرح لوتوس به عنوان یکی از عاملین فروش محصولات کی پلاس، این افتخار را دارد که انواع محصولات این شرکت را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهد و در صورت نیاز در فرآیند خرید شما را همراهی کند تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. کادر فنی مجموعه کلیه خدمات فروش مصالح، مشاوره، طراحی، متره و برآورد، تعیین ساختار، آموزش، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی اعم از انواع دیوار و سقف کاذب ساده و دکوراتیو را ارائه می نماید.

[row]

[col span=”4″ span__sm=”12″]

[/col]
[col span=”4″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”تماس با ما” style=”primary” size=”medium” link=”https://www.lanaland.ir/contact-us/”]

[/col]
[col span=”4″ span__sm=”12″]

[/col]

[/row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *