دکوراسیون داخلی, مقالات آموزشی

اجرای تی وی روم

اجرای تی وی روم

این امکان وجود دارد که از طراحی ساختمان خود به سبک کلاسیک خسته شده باشید و بخواهید ساختمان خود را به مدرن ترین شکل طراحی کنید. یکی از این روش ها استفاده از کناف به جای گچ و کاغذ دیواری است. کناف ماده ای است که در صنعت ساختمان از آن برای طراحی سقف و دیوار استفاده می شود. این سازه رنگ ها و قابلیت های خاصی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. امروز بسیار کوچکتر است. دستگاه های جمع و جور و استفاده از تلویزیون های LCD جایگاه منحصر به فردی در توسعه خانه پیدا کرده است. این تلویزیون ها به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند و جلوه ای ترکیبی به اتاق نشیمن می دهند. به مردم بده.

تی وی روم کناف چیست ؟

تی وی روم یا اتاق تلوزیون بخشی از اتاق نشیمن خانه است، تلویزیون در این اتاق قرار می گیرد و افراد خانه برای تماشای تلویزیون جمع می شوند. در طراحی اتاق نشیمن از مواد مختلفی مانند وی سی، کناف و کشسان استفاده شده است. اتاق تلویزیون کناف یکی از محبوب ترین سازه هایی است که با محصولات کناف نصب و راه اندازی شده و به دو صورت متحرک و ثابت قابل استفاده می باشد.

تی وی روم ساده

اگر خانه شما کوچک است بهترین انتخاب برای شما مدل اتاق تلویزیون ساده کناف است. رنگ های روشن و تک رنگ عموما برای این نوع اتاق تلویزیون توصیه می شود. نورپردازی موجود در آن می تواند طراحی ساده تلویزیون کناف را افزایش دهد.

تی وی روم لاکچری

برای خانه هایی با دکور کلاسیک و مدرن اتاق تلویزیون لوکس می تواند انتخاب مناسبی باشد.پشت تلویزیون کلاسیک جزئیات و طراحی بیشتری نسبت به پشتی تلویزیون مدرن دارد و نسبت به زیباترین اتاق های تلویزیون لوکس و جدید تنگ تر است. او می تواند مدل T را انتخاب کند. وی نام اتاق را با آجرهای تزئینی و اتاق دی وی دی کوناف با پوشش طرح بتنی نامید.

نورپردازی تی وی روم کناف

نورپردازی مخفی با چراغ های خطی پشت تلویزیون یکی از راه حل های مدرن نورپردازی غیرمستقیم است که به سادگی و به صورت یکنواخت دیوار پشت تلویزیون را روشن می کند.در صورت وجود قفسه در نزدیکی تلویزیون از نورپردازی خطی با نور لازم در داخل قفسه ها استفاده کنید. استفاده از نورهای غیر تابش نور با گزینه کم نور در دو طرف تلویزیون یا روی میز گزینه خوبی است، زیرا قرارگیری نادرست چراغ ها نور را به صفحه نمایش منعکس می کند و باعث سوسو زدن می شود.

قیمت اجرای تی وی روم کناف

تیم دکوراسیون داخلی لنالند با تجربه بالا ، آماده اجرای انواع طرح ها برای شما مشتریان عزیز می باشد . جهت اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید .

[button size=”medium” style=”primary” text=”تماس با ما” link=”https://lanaland.ir/contact-us/” target=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *