دکوراسیون داخلی, مقالات آموزشی

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش - انتخاب بهترین کفپوش - قیمت پارکت لمینت

امروز قصد داریم در خرید بهترین کفپوش شما را راهنمایی کنیم . این روزها کفپوش ها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می کنند. مهم نیست که شما از چه نوع کفپوشی استفاده می کنید ، نکته ای که مهم است این است که کفپوش مناسب می تواند تا حد زیادی فضای خانه ی شما را عوض کند و جلوه ی دیگری به آن ببخشد. انتخاب کفپوش مخصوصا در خانه های نوساز بسیار اهمیت دارد . این روزها دیگر لازم نیست حتما یک متخصص باشید تا بتوانید کفپوش مناسبی برای خانه خود انتخاب کنید ، کافیست مقالاتی نظیر این مقاله را بخوانید تا به راحتی بتوانید ویژگی یک پارکت خوب را بشناسید.

انتخاب بهترین کفپوش

به عنوان مثال یکی از نکاتی که در انتخاب و خرید بهترین کفپوش خانه اهمیت دارد این است که اگر در طرح دیوار خانه شما از رنگ های تیره و نقش دار استفاده شده باید از کفپوش ها یا لمینت های ساده و بدون طرح استفاده کنید تا بتوانید تعادل را در خانه برقرار کنید.

نوع و جنس کفپوش بسیار حائز اهمیت است. در گذشته پارکت چوبی کاربرد بسیار زیادی در خانه و ویلاها داشت اما امروزه به دلیل برخی مشکلات نظیر مقاومت کم ، بادکردگی و برخی مشکلات دیگر استفاده از آن ها کم شده است. اگر در مناطق گرم و مرطوب زندگی می کنید استفاده از پارکت چوبی اصلا توصیه نمی شود. در سالهای اخیر کفپوش لمینت با داشتن مقاومت زیادی در برابر آب ، گرما ، سرما و نصب بسیار آسان آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است و فروش فوق العاده ای در سطح جهانی دارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که فروش شرکت های معروف تر نظیر پارکت لمینت های آلمانی بسیار بیشتر است و در سطح جهانی فروش دارند. تنوع در این کفپوش های چوبی بسیار بالاست و در طرح های متنوعی نظیر دو بعدی و سه بعدی تولید می شوند که باعث می شوند خریداران بتوانند با توجه به سلیقه ای که دارند پارکت مورد علاقه خود را انتخاب کنند. همچنین به دلیل وجود طرح های مدرن ، جوانان هم می توانند طرح های مورد علاقه خود را پیدا کرده و استفاده کنند.

از نکات مهم در دوام کفپوش ها و تاثیر گذار در خرید بهترین کفپوش ، جنس چوب مورد استفاده است. هر چقدر چوب درخت مقاوم تر و قوی تر باشد دوام کفپوش نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال چوب درخت های صنوبر و کاج مقاومت کمی دارند و قیمت آن ها نیز کمتر است. اما از سمت دیگر درختانی مانند گردو و بلوط به دلیل مقاومت زیاد گران تر هستند. همین تفاوت کیفیت باعث می شود که کفپوش های به انواع درجه یک و درجه دو تقسیم شوند. در محیط های پر رفت و آمد نظیر پذیرایی و نشیمن که رفت و آمد در آن زیاد است بهتر است که از کفپوش های مقاوم تر استفاده شود و در محیط هایی همچون اتاق خواب لازم نیست حتما از کفپوش های مقاومت استفاده شود زیرا رفت و آمد در آن ها به مراتب کمتر است.

این روزها پارکت های لمینت در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید میشوند همین باعث میشود که افراد گاهی اوقات گیج شوند زیرا انتخاب کردن برای آن ها ساده نخواهد بود. معمولا کفپوش های پارکت لمینتی که روشن تر است فضا را صمیمی تر و بزرگتر نشان می دهد. در آن سو کفپوش های پارکت لمینت تیره تر فضا را رسمی تر ولی کوچکتر نشان می دهد. بازتاب نور در سطوح روشن بیشتر است و به همین علت پارکت های لمینت روشن فضا را بسیار روشن تر نشان می دهند. با توجه به این نکات و نیاز خود می توانید انتخاب کنید که فضای رسمی تر را می پسندید یا فضایی صمیمی تر.

قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت برای بسیار از افراد مهم است و در انتخاب و خرید بهترین کفپوش برای آن ها تاثیر می گذارد. قیمت این پارکت با توجه به زیبایی ، دوام و مقاومت آن ، قابلیت نصب مجدد در مکان های دیگر (در صورت اسباب کشی) تنوع رنگ، تنوع جنس چوب، داشتن طرح های مختلف و امکان هماهنگ کردن آن با رنگ دیوار و سایر اجزای دکوراسیون خانه بسیار به صرفه می باشد. شما با یک بار هزینه به راحتی می توانید سال ها و یا حتی چند دهه از این نوع کفپوش استفاده کنید و هرگاه نیاز به جابجایی بود به راحتی آن ها را از جا درآورده و در محل جدید نصب می کنید.

 

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش - انتخاب بهترین کفپوش - قیمت پارکت لمینت

 

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش - انتخاب بهترین کفپوش - قیمت پارکت لمینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *