بلاگ, مقالات آموزشی

رنگ های سال 2021 برای دکوراسیون منزل

لنالند | رنگ سال 2021 برای دکوراسیون منزل

 

ایجاد تنوع در زندگی، یکی از کارهایی که برای بهتر شدن روحیه مان انجام می‌دهیم. این تنوع می تواند در محیط منزل و با تغییر دکوراسیون ایجاد شود. هر ساله طراحانی از کشورهای مختلف، ایده ها و روش هایی را به عنوان ترند آن سال مشخص می‌کنند. ترند یک سال برای موضوعات مختلفی برگزیده می‌شود؛ مانند رنگ، طراحی داخلی، مبلمان و دکوراسیون. این ترند ها به گونه ای انتخاب شده اند که برای تمامی افراد با سلیقه های متفاوت مناسب باشند. رنگ های سال 2021 برای دکوراسیون منزل می تواند به شما برای ایجاد این تنوع کمک کند.

امروز قصد داریم به شما در دکوراسیون منزل خود با استفاده از پیش بینی پالت رنگ توسط ویلیام شروین به عنوان راهنما کمک کنیم.

رنگ سال 2021 در طراحی داخلی دکوراسیون

همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم رنگ سال 2021 در طراحی داخلی دکوراسیون زرد و خاکستری می باشد. رنگ خاکستری، از آنجا که رنگی خنثی است اگر در کنار رنگ های دیگر مانند رنگ زرد قرار بگیرد زیبایی و جذابیت خاصی پیدا می کند. رنگ زرد از نور خورشید گرفته شده و حس نشاط و سرزندگی را به افراد القا می کند و از آنجا که رنگ زرد رنگ اصلی است به کار بردن آن به تنهایی در دکوراسیون داخلی کار اشتباهی است.

فضای پذیرایی

در فضای پذیرایی مبل ها نقطه کانونی اتاق هستند، می توان ار مبل هایی با بازوی سبک مدرن با پایه های فلزی با الهام از دهه 50 استفاده کرد. تمام دکور های اتاق کاملا مطابق با روند رنگی سال دنبال شود و همچنین می توان از قانون 60-30-10 استفاده کرد. 60 درصد اتاق یک رنگ خنثی غالب مانند خاکستری یا سفید، 30 درصد زرد به عنوان رنگ دوم و در آخر رنگ های برجسته ای که درصد فضا را تشکیل می دهند.

 

لابی ها و فضاهای انتظار

در چنین مکان هایی استفاده از مبلمان تخت شو یکی از بهترین گزینه ها برای قرار دادن در بین اتاق نشیمن و فضای غذاخوری است بدون اینکه در رفت و آمد اختلالی ایجاد کند، این مبلها که ظاهری مدرن دارند چند منظوره بوده و میتوان در بیشتر فضاهای اداری و منازل از آن ها استفاده کرد. از دیگر قابلیت این تخت ها می توان به داشت درگاه کابل شارژ تلفن همراه اشاره کرد که می تواند کاربر زیادی برای شما داشته باشد.

مبلمان

می‌توانید با خرید مبلمانی گرد و ساده دارای کوسن های زیبا و نشمین عمیق برای خانه‌ خود، از راحتی و سنت یک‌ جا لذت برده و این دو را در کنار هم داشته باشید. به‌ دنبال مبل‌ها و صندلی‌های دسته‌ داری باشید که ظاهری راحت دارند و روی آن‌ها احساس خوبی دارید، چیزی که بتوانید واقعا روی آن‌ها چمباته بزنید و تلویزیون تماشا کنید یا کتاب بخوانید.و در آخر پرده ها و پارچه های نقشو نگار دار را که حس سرزندگی را القا می کنند و روشنایی را افزایش می دهند را به شما پیشنهاد می کنیم.

اتاق خواب

در اتاق خواب می توان از پرده های زرد رنگ برای یک تغییر اساسی استفاده کرد اما به دلیل اینکه اتاق خواب مکانی است که نیاز به آرامش دارد بهتر است برای جلوگیری از اذیت شدن چشم بهتر است از رنگ زرد ها به جز در پتو و آباژور استفاده نشود. می توان از کاغذ دیواری اسپورت و روکش تخت خاکستری برای القای بیشتر حس راحتی در اتاق استفاده کرد.

آشپزخانه

آشپز خانه یکی از اصلی ترین بخش های یک خانه است که افراد مدت زمان زیادی را در طول روز در آن سپری می کنند بنابراین، آشپزخانه نیازمند یک طراحی هوشمند است که جذابیت و راحتی را به ارمغان بیاورد. یکی اصلی ترین اجزای دکوراسیون آشپزخانه کابینت ها هستند. بهتر است برای جذابیت بیشتر، از کابینت های دو رنگ مانند خاکستری و زرد استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *