مقالات آموزشی

سقف کاذب کناف و جدید ترین طرح های مدرن

سقف کاذب کناف

در این مطلب قصد داریم به جدید ترین طرح های مدرن سقف کاذب کناف بپردازیم . سقف کاذب آن هم از نوع کناف امروزه در دکوراسیون داخلی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. برای محیط زندگی یا کار شما از زیبایی و دلنشینی برخوردار شود اغلب پیشنهاد میشود که از طرح ها و مدل های منحصر به فرد استفاده کنید.  طرح ها و مدل های زیر جدید ترین طرح های مدرن هستند که میتوانید از آن ها ایده بگیرید.

شما میتوانید با استفاده از کناف دور تا دور سقف خود را بپوشانید و با استفاده از لامپ های هالوژنی جلوه ی تازه تری به محل سکونت یا کار خود بدهید. با این کار روشنایی به صورت یکسان در سرتاسر خانه پخش میشود و زیبایی خاصی به محیط میدهد.

جدید ترین طرح مدرن کناف - طرح مدرن کناف

یا برای مثال می توانید در مرکز اتاق کنفرانس شرکت خود بالای میز اصلی از سقف کناف استفاده کنید تا بتوانید از روشنایی کافی و همچنین یک جلوه شیک داشته باشید.

سقف کاذب کناف - جدید ترین طرح مدرن کناف - طرح مدرن کناف

سقف کاذب کناف

یا میتوانید با استفاده از طرح های مستطیل شکل و استفاده از رنگ های مختلف فضای گرم تری خلق کنید و هم از زیبایی آن لذت ببرید.

 

همچنین طرح های دایره ای شکل که با کمی خلاقیت میتوانید به آن ها طرح های جذاب تری بدهید و آن را از سادگی خارج کنید.

شما میتوانید با استفاده از یک لوستر در مرکز سقف و استفاده از کناف برای دور تا دور ساختمان یک جلوه شیک و فوق العاده زیبا خلق کنید که در عین سادگی بسیار کاربردی است.

یا اگر به فضاهای شلوغ تر علاقه دارید با استفاده از ترکیب رنگ ها و نور یک جلوه زیبا به خانه بدهید تا هم از زیبایی آن استفاده کنید و هم نور مورد نیاز خود را به دست آورید.

طرح های کناف بسیار متنوع هستند و هرکس میتواند براساس سلیقه ای که دارد طرحی جذاب و منحصر به فرد برای خود خلق کند. البته به یاد داشته باشید که همیشه برای نصب از تیم های مجرب و با سابقه استفاده کنید تا در هنگام نصب دچار مشکل نشوید. همچنین استفاده از جنس مرغوب بسیار در دوام عمر کار تاثیر دارد پس به این موضوع هم دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *