مقالات آموزشی

راهنمای کامل استفاده از محصولات درای وال کی پلاس در پروژه های ساختمانی

استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

شیوه استفاده از محصولات درای وال کی پلاس به چه صورت است؟ در این مقاله، قرار است تا به صورت جامع در رابطه با انواع محصولات این کمپانی، اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. محصولات درای وال، در واقع سازه‌های خشکی هستند که از پیش آماده و تهیه شده می‌باشند. برای نصب و تولید این محصولات، از هیچ نوع مواد مرطوب یا مایعی استفاده نشده است؛ از این رو، به آن‌ها درای وال یا سازه‌های خشک می‌گویند. برخی از محصولات کمپانی درای وال کی پلاس شامل؛ دیوار پوششی، سقف کاذب، دیوار جدا کننده، ساختارهای محافظت از تیر و ستون ساختمان می‌باشند که عملکردی مثبت و هزینه‌ای مقرون به صرفه دارند. به صورت کلی، ساختارهای یک ساختمان نقش بسیار تعیین کننده‌ای در عملکرد نهایی و نتیجه پروژه خواهند داشت! به همین علت، شرکت کی پلاس طیف و بازه گسترده و متنوعی از محصولات درای وال را تولید می‌نماید که هر یک از نیازها و احتیاجات شما را برطرف خواهند کرد. در ادامه این مقاله از وبسایت لنالند، با ما همراه شوید تا نحوه استفاده و نصب هر یک از این محصولات را بررسی کنیم.

راهنمای جامع استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

یکی از انواع محصولات این کمپانی، پانل گچی یا SheetRock است! این محصول، در واقع نوعی سقف می‌باشد که جهت استفاده و نصب در سازه‌های ساختمانی طراحی گردیده است. در پروژه‌های ساختمان‌سازی امروزی، پانل‌های سقف نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای دارند؛ از این رو، شرکت کی پلاس روشی به خصوص را برای طراحی سقف‌های مدرن در پیش گرفته است تا شما بتوانید هر نوع ساختمان با هر نوع کاربری اداری، مسکونی و تجاری را دکوراسیون کنید! این روش مخصوص، پانل گچی است که در ادامه بیشتر با مشخصات و کاربرد آن آشنا خواهیم شد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، کم هزینه بودن آن است. علاوه بر این موضوع، شیوه نصب پانل گچی درای وال کی پلاس نیز بسیار ساده و راحت خواهد بود. شایان ذکر است که؛ شما می‌توانید برای نصب سقف کاذب، دیوار جدا کننده، دیوار پوششی یا پوشش‌های محافظ در برابر حریق در منزل یا محل کار خود، این پانل‌های گچی را استفاده نمائید.

ممکن است شما برای اولین بار نام این محصول ساختمانی به گوشتان خورده باشد و با کاربرد و طرز استفاده آن، آشنایی نداشته باشید! از این رو، تصمیم گرفته‌ایم تا در رابطه با کاربرد پانل گچی برند کی پلاس توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. به صورت کلی، پانل گچی یک سازه خشک است که می‌تواند جهت طراحی و دیزاین سقف‌های مدرن استفاده شود. محصولات درای وال، معمولا به خراب کردن برای بازسازی سازه‌ها نیازی ندارند و شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌های بالا، این محصولات را نصب نمائید.

پانل‌های گچی، در چندین نوع مختلف طراحی می‌گردند و به همین علت، شما بایستی با در نظرگیری شرایط خود و نوع کاربرد آن‌ها، یکی از این محصولات را انتخاب نمائید. پانل‌های گچی کی پلاس، در حقیقت صفحاتی هستند که دارای هسته‌هایی گچی می‌باشند و سطح و لبه‌های آن‌ها، با کاغذ پوشانیده شده است. صفحات روکش‌دار گچی کی پلاس، هفت نوع مختلف دارند که برخی از آن‌ها شامل؛ پانل‌های ساده و معمولی، تخته پانل گچ ضد صدا، قرنیز گچی و تخته گچ بدون کاغذ می‌باشند.

پانل‌های آکوستیک درای وال کی پلاس

این دسته از محصولات کمپانی کی پلاس، به صورت معمول در سیستم‌های درای وال همانند سقف‌های کاذب و دیوارهای پوششی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پنل‌ها نیز همانند مورد ذکر شده در بخش قبل، در طرح‌ها و انواع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که؛ کاربرد و استفاده پنل‌های آکوستیک دقیقا در چه حوزه‌ای است؟ همانطور که می‌دانید، در محل زندگی و کار شما آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی بسیاری وجود دارند که قادر هستند تا سلامت ایمنی‌تان را به خطر بیاندازند.

آلودگی صوتی نیز، یکی از انواع این آلاینده‌ها است که با توجه به افزایش جمعیت مردم در سراسر جهان به صورت سالیانه، بیش از پیش آسیب‌ها و خطرات آن احساس می‌شوند. آلودگی‌های صوتی، دارای امواجی کاملا ناخواسته و ناخوشایند هستند که نویز یا Noise نام دارند. حال به کاربرد و استفاده پنل‌های آکوستیک بازمی‌گردیم که در این مرحله می‌توانند به کمک شما بیایند! پنل‌های آکوستیک گچی، می‌توانند در ساختمان‌های شما نصب شوند و از عبور و مرور بیش از اندازه سر و صدا جلوگیری نمایند تا در ساختمان مورد نظر، فضایی آرامش‌بخش ایجاد گردد.

این پنل‌های آکوستیک، به نحوی تولید می‌گردند که قابلیت جذب امواج صوتی در آن‌ها بوجود می‌آید. از این رو، میزان انتشار صدا در فضا توسط این پنل‌های آکوستیکی کنترل می‌شود و کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر اینکه می‌توانید این پنل‌ها را به عنوان عایقی مطلوب و مناسب برای صدا استفاده کنید؛ قادر خواهید بود تا ظاهری جذاب، زیبا و متفاوت را در ساختمان‌تان ایجاد کنید! این پنل‌ها در طراحی‌های متنوعی تولید و ارائه می‌گردند و همچنین، دارای قابلیت رنگ‌آمیزی نیز می‌باشند.

استفاده از محصولات درای وال کی پلاس تایل سقفی

استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار کی پلاس، تایل سقفی است که می‌تواند جلوه‌ای تازه و مدرن را به ساختمان مورد نظر شما ببخشد! این تایل‌های سقفی، معمولا در ساختار سقف‌های کاذب مورد استفاده قرار داده می‌شوند و دارای بازه‌ای گسترده از طرح‌های متنوع می‌باشند. تایل‌های سقفی کی پلاس، معمولا در ابعاد 60*60 تولید و به بازار عرضه می‌گردند. همچنین، جنس این تایل‌ها معمولا گچی یا معدنی می‌باشد. شرکت کی پلاس، به عنوان یکی از تولید کنندگان حرفه‌ای و فعال در این زمینه عمل می‌کند که انواع تایل‌های سقفی گچی را در طراحی‌های متنوع، به بازار عرضه می‌نماید.

شما می‌توانید تایل‌های سقفی کی پلاس را به صورت پیش رنگ، روکش‌دار یا بدون روکش، خریداری نمائید. لازم به ذکر است که؛ تایل‌های بدون روکش قابلیت رنگ‌آمیزی کردن را دارا هستند و بنابراین، شما قادر خواهید بود تا این تایل‌ها را بر اساس سلیقه خود، رنگ‌آمیزی کنید. روکش تایل‌های گچی، معمولا از جنس PVC و آلومینیوم است. اگر نوع پیش رنگ شده محصول را خریداری کنید، قادر خواهید بود تا بلافاصله پس از دریافت محصول، آن را در ساختمان خود نصب و اجرا نمائید.

به عنوان مثال؛ شما می‌توانید تایل‌های پیش رنگ شده اکریلیک سفید را برای منزل خود خریداری کنید که برای پوشش سقف کاذب به صورت شبکه‌ای، کاملا مناسب و مقرون به صرفه هستند! از طرف دیگر، اگر در مکانی قرار است این تایل‌ها را استفاده کنید که احتمال تعریق و ریزش آب بر روی تایل وجود دارد؛ بهتر است محصولی را خریداری کنید که دارای روکش آلومینیومی است. معمولا، مناطق و شهرهایی که دارای آب و هوای شرجی و مرطوب هستند، از این محصول استفاده می‌نمایند.

جالب است بدانید که؛ تایل‌های سقفی در دو نوع مختلف ساده و آکوستیک تولید می‌گردند که نصب نوع آکوستیک آن، به شما کمک می‌کند تا عایق‌بندی ساختمان خود را نیز افزایش دهید. این تایل‌های دارای قابلیت جذب صوت، معمولا در سینماها، بانک‌ها، سالن‌های کنفرانس و آمفی تئاترها، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جمع‌بندی استفاده از محصولات درای وال کی پلاس

در این مطلب، به صورت جامع و کلی راهنمای استفاده از محصولات درای وال کی پلاس را برای شما مورد بررسی قرار داده‌ایم. شما می‌توانید با مطالعه مطالب و نکات ذکر شده در مقاله، با این دسته از محصولات بیشتر آشنا شوید! محصولات درای وال، شامل تجهیزات و مصالحی هستند که برای تولید آن‌ها از هیچگونه ماده مرطوب یا مایعی استفاده نمی‌شود. همچنین، این محصولات کاملا از پیش آماده شده‌اند و زمانی که به دست شما می‌رسند، آماده نصب و اتصال خواهند بود. محصولات درای وال کی پلاس، از جهات بسیاری نسبت به محصولات و مصالح ساختمانی سنتی دارای مزیت هستند. به عنوان مثال؛ نصب آن‌ها زمان کمتری از شما می‌گیرد و کم هزینه‌تر نیز خواهد بود.

4 دیدگاه در “راهنمای کامل استفاده از محصولات درای وال کی پلاس در پروژه های ساختمانی

  1. 9120770572 گفت:

    سلام و تشکر از اطلاعات مفید
    ایاتایل هافقط در ابعاد 60*60 هستند ؟

    1. توفیق عباسی گفت:

      سلام وقت بخیر اکثرا بله

  2. ali گفت:

    ممنون بابت توضیحات کاملی که داده شد

    1. توفیق عباسی گفت:

      سلامت باشید
      و متشکرم بابت به اشتراک گذاری نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *