مقالات آموزشی

محصولات درای وال کی پلاس: راهکاری مدرن برای دیوارپوش و دکوراسیون داخلی

محصولات درای وال کی پلاس

محصولات درای وال کی پلاس چه هستند؟ کاربرد آن‌ها چیست؟ در این مقاله از بلاگ دنالند، با صفر تا صد محصولات درای وال کی پلاس آشنا شوید! این شرکت، اجزای ساختمانی و محصولاتی را تولید می‌نماید که در روند تاسیس یک ساختمان ضروری هستند و نقشی بسیار تعیین کننده در عملکرد و مشخصات فنی نهایی آن دارند! با توجه به این امر، کی پلاس محصولاتی را تولید می‌نماید که طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرند و در دسته‌بندی ساخت و ساز خشک قرار دارند. هر یک از این محصولات عملکردی متفاوت دارند و می‌توانند نیازهای شما را در حوزه‌های مختلفی برطرف نمایند. برخی از محصولات درای وال شامل؛ پانل گچی سقف، پنل‌های آکوستیک گچی و تایل سقفی هستند که در ادامه این مطلب، بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد. با ما همراه بمانید!

بررسی محصولات درای وال کی پلاس

محصولات درای وال کی پلاس

شرکت کی پلاس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان سیستم‌های ساخت و ساز خشک است که سالیانه بیش از 39 میلیون متر مربع، صفحات گچی روکش‌دار را تهیه می‌نماید! البته، تنوع و گستره محصولات این شرکت تنها به پنل‌ها و صفحات گچی محدود نمی‌شود؛ بلکه، شما این امکان را در اختیار خواهید داشت تا انواع ملزومات و تجهیزات سیستم‌های ساخت و ساز خشک و متعلقات آنان را از این برند تهیه فرمائید.

صفحات روکش‌دار گچی، سازه‌های فولادی گالوانیزه، انواع سیستم‌های سقف کاذب و غیره، برخی از محصولات پرطرفدار و پرفروش کی پلاس هستند. تمرکز این برند، بر ارائه محصولات نوآوری شده و نوین است و سعی می‌کند تا کالاهای خود را بر طبق معتبرترین استانداردها و جدیدترین تکنولوژی‌ها ارائه نماید. در ادامه، به تعدادی از محصولات درای وال کی پلاس اشاره کرده‌ایم که مطالعه آن‌ها به شما کمک می‌کند تا با این شرکت فعال در صنعت ساختمانی ایران بیشتر آشنا شوید:

  1. پانل گچی سقف
  2. پنل‌های آکوستیک گچی
  3. پیچ و بولت
  4. تایل ‌سقفی
  5. دریچه دسترسی
  6. صفحات روکش‌‌دار گچی
  7. عایق‌ها
  8. محصولات پودری
  9. مقاطع فولادی – پروفیل
  10. نوار درزگیر
  11. وسایل و ابزار

پانل گچی سقف

ممکن است اولین بار باشد که نام این محصول به گوش شما می‌خورد و برایتان سوال ایجاد شود که؛ پانل گچی سقف چیست و چه کاربردی دارد؟ به صورت کلی، پانل گچی سقف محصولی است که جزو دسته‌بندی سازه‌های خشک قرار می‌گیرد و در راستای طراحی سقف‌های مدرن به کار برده می‌‌‌شود. مزیتی که این محصول ساختمانی دارد؛ هزینه پایین و مقرون به صرفه‌ای است که برای شما به دنبال خواهد داشت! در صورتی که به دنبال محصولی متفاوت، نوین و کم هزینه هستید که بتوانید با استفاده از آن دیزاینی متفاوت برای ساختمان خود ایجاد نمائید؛ به قطع یقین پانل گچی سقف کی پلاس یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.

پنل‌های آکوستیک گچی

همانطور که احتمالا می‌دانید؛ با توجه به صنعتی شدن سبک زندگی افراد در دنیای امروزه، آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی متعددی در اطراف محل زندگی و کار شما وجود دارند که بعضا می‌توانند خطرناک بوده و برای سلامتی شما مضر طلقی شوند! یکی از آلاینده‌هایی که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد؛ آلودگی صوتی است. ممکن است این مسئله برای شما کاملا ملموس و مورد توجه نباشد؛ اما با در نظرگیری این موضوع که، جمعیت مردم رو به افزایش است، آسیب‌های ناشی از آلودگی‌های صوتی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

این آلودگی‌های صوتی، می‌توانند شامل هر موج و انرژی خواسته یا ناخواسته‌ای باشند که که بسیاری از آن‌ها دارای نویزهای مخربی هستند. یکی از محصولاتی که می‌تواند در ساختمان‌ها به کار برده شود و تا حد زیادی از این مسئله جلوگیری نماید؛ پنل آکوستیک گچی می‌باشد. نصب پنل آکوستیک گچی، به شما کمک می‌کند تا فضایی آرام‌بخش و به دور از آلودگی‌های صوتی را فراهم آورید تا تمرکز بیشتری برای انجام امور مختلف روزمره خود داشته باشید!

پیچ و بولت

یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد و کاربردی شرکت کی پلاس، “پیچ و بولت” می‌باشد. درست است که این محصول تنها توسط کمپانی کی پلاس تولید نمی‌شود؛ اما، به دلیل استحکام بالا و مرغوبیت آن خریداران و طرفداران بسیاری را در میان مردم یافته است. مقاومت این پیچ و بولت، بسیار بالا است؛ چون از روکش Black Phosphate در تولید آن استفاده می‌شود.

علاوه بر این امر، گام‌های بسیار دقیقی در این پیچ و بولت‌ها تعبیه شده‌اند که دلیل وجود آن‌ها نیز، استفاده نمودن از دستگاه‌های پیشرفته می‌باشد. به عنوان آخرین نکته، بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که؛ پیچ و بولت کمپانی کی پلاس دارای استاندارد ملی 14202 است و از پروتکل‌های معتبری جهت تولید آن، استفاده می‌شود.

تایل ‌سقفی

محصولات درای وال کی پلاس

اگر به فکر زیباسازی و دیزاین داخلی ساختمان خود هستید؛ می‌توانید از تایل سقفی کی پلاس نیز استفاده کنید! این تایل، جزو محصولات مطلوب و مناسب برای نصب سقف کاذب محسوب می‌شود که دارای تنوع بالایی نیز می‌باشد. شما بایستی نوع تایل سقفی مورد نظر خود را با توجه به ساختار سقف اصلی ساختمان انتخاب نمائید. این تایل‌ها، معمولا در ابعاد 60*60 تولید می‌شوند و از متریال‌های معدنی و گچ تولید می‌گردند.

دریچه دسترسی

این دریچه‌ها، معمولا جهت افزایش سهولت دسترسی به تاسیسات داخلی ساختمان تولید می‌شوند. درزهای دریچه دسترسی کی پلاس ظریف هستند و از لحاظ بصری و معماری، دارای ویژگی‌های بسیار مطلوبی می‌باشند. ابعاد این دریچه‌ها متنوع هستند و همچنین، انواع آن‌ها نیز با توجه به کاربردشان کاملا متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید با در نظرگیری نیازهای خود، این دریچه‌ها را در سقف یا دیواره ساختمان‌ها نصب نمائید.

صفحات روکش‌‌دار گچی

این نوع از محصولات درای وال کی پلاس، معمولا در انواع سقف کاذب، دیوار جدا کننده، دیوار پوششی و پوشش‌های محافظ در برابر حریق ساختمان استفاده می‌گردد. صفحات روکش‌دار گچی، دارای هسته‌ای از جنس گچ هستند و سطح و لبه‌های آن‌ها نیز به صورت کامل با استفاده از روکشی مخصوص که شبیه به کاغذ است پوشانیده می‌شود. شایان ذکر است که؛ هر یک از انواع صفحات روکش‌دار گچی، دارای ویژگی‌ها و عملکردهایی به خصوص هستند. 4 نوع اصلی صفحات روکش‌دار گچی شامل؛ صفحه گچی ساده، صفحه گچی مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر حریق و مقاوم در برابر حریق/رطوبت هستند.

عایق آبی کی پلاس

این محصول، جهت عایق‌کاری محیط‌هایی استفاده می‌شود که دارای رطوبت و نم هستند. آشپزخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و حمام منازل، جزو این مکان‌ها می‌باشند که بهتر است از عایق آبی کی پلاس جهت عایق‌کاری آن‌ها استفاده شود. عایق آبی، یکی از انواع محصولات درای وال کی پلاس است که جایگزینی بسیار مطلوب برای عایق‌های سنتی به شمار می‌رود.

محصولات پودری

برخی دیگر از انواع محصولاتی که توسط شرکت کی پلاس به بازار عرضه می‌شوند؛ شامل محصولات پودری ساختمانی هستند! این محصولات، می‌توانند به همراه دیگر مصالح ساختمانی بکار روند و از اهمیت بسیار بالایی در پروسه ساخت و ساز خشک برخوردار می‌باشند. بتونه درزگیر، پودر ماستیک و چسب گچی پنل، از جمله این محصولات درای وال کی پلاس هستند.

مقاطع فولادی – پروفیل

این پروفیل‌ها، دارای استاندارد ملی ISIRI 13035 می‌باشند و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. همچنین، علاوه بر این موارد شما به عنوان یک مشتری قادر خواهید بود تا پروفیل اختصاصی خود را با طول خاص بنا سفارش دهید! خوشبختانه، پروفیل کی پلاس به دلیل ضخامت بالایی که دارد جزو پروفیل‌های مستحکم و مقاوم در بازار محسوب می‌شود. نهایتا، اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات درای وال کی پلاس دارید؛ می‌توانید به دیگر مطالب وبسایت دکوراسیون داخلی لنالند مراجعه کنید.

جمع‌بندی محصولات درای وال کی پلاس

در این مطلب، سعی شده است تا در رابطه با محصولات درای وال کی پلاس اطلاعات کافی به شما ارائه گردد. این شرکت، سابقه‌ای درخشان و طولانی مدت در زمینه تولید و عرضه محصولات ساخت و ساز خشک را دارا است و تنوع محصولات آن نیز بسیار است. شما می‌توانید پروفیل‌های فولادی، تایل‌های سقفی، پیچ و بولت را از این شرکت تهیه کنید. تمامی محصولات درای وال کی پلاس، بر اساس استانداردهای روز دنیا تهیه می‌شوند تا امنیت، کیفیت و مرغوبیت سازه شما تامین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *