مقالات آموزشی

قیمت روز سقف کشسان لابل

قیمت سقف کشسان لابل

قیمت سقف کشسان لابل چقدر است؟ آیا هزینه تهیه و نصب سقف کشسان لابل بالا است؟ قیمت سقف کشسان لابل به چه عواملی بستگی دارد؟ در این مقاله از بلاگ لنالند، قرار است تا به صورت کلی قیمت و شرایط تعیین هزینه سقف کشسان لابل را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. عوامل و مولفه‌های مختلفی بر قیمت سقف کشسان لابل تاثیرگذار هستند که برخی از آن‌ها شامل؛ نوع پارچه، نقشه نورپردازی و تجهیزات مورد نیاز برای نصب سقف می‌باشند. با در نظرگیری تمامی این موارد، شما قادر خواهید بود تا قیمت هر متر از سقف کشسان لابل را برآورد نمائید. درست است که شرکت‌های متعددی لیست قیمت سقف کشسان لابل را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ اما، برای اینکه بتوانید میزان هزینه محصول مورد نظر خود را بدست آورید، لازم است تا با کارشناسان متخصص در این حوزه مشورت داشته باشید! در ادامه، با ما همراه شوید تا عوامل موثر بر قیمت سقف کشسان لابل را با یکدیگر بررسی کنیم.

بررسی شرایط قیمت سقف کشسان لابل

قیمت سقف کشسان لابل

همانطور که در مقدمه نیز به این نکته اشاره شد؛ بهتر است به یاد داشته باشید که، قیمت٬ سقف کشسان لابل به موارد مختلفی بستگی دارد و یکی از این موردها، نوع پارچه سقف کشسان می‌باشد! ممکن است شما علاقمند باشید تا سقف کشسان تک رنگ و ساده‌ای را در ساختمان خود نصب کنید. همچنین، امکان دارد بخواهید طراحی‌های اختصاصی خود را بر روی آن چاپ کنید. انتخاب هر یک از این نوع دیزاین‌ها، بر تعرفه قیمت سقف کشسان لابل شما موثر خواهد بود. همانطور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید؛ قیمت سقف کشسان لابل ساده بسیار کمتر و مقرون به صرفه‌تر از سقف کشسان چاپی خواهد بود. البته؛ سقف کشسان ساده نیز دارای انواع مختلف ترنسپرنت، برلیانت، گلکسی، کلودز و لاکر است که این موارد نیز، هزینه‌هایی متفاوت با یکدیگر را دارا می‌باشند.

دومین مولفه موثر بر هزینه‌ها، روش و متد اجرای سقف کشسان می‌باشد. به بیان دیگر، راهکاری که شما جهت نصب سقف کشسان لابل انتخاب می‌کنید، مستقیما بر مخارجتان تاثیرگذار خواهد بود. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که؛ چند نوع روش برای انجام اینکار وجود دارد؟ نصب سقف کشسان چند سطحی، تک سطحی، سقف حجمی و سقف اپلای، 4 مورد از این متدها هستند که برای پیاده‌سازی آن‌ها به مقدار پارچه PVC متفاوتی احتیاج خواهید داشت. علاوه بر این مورد، نوع سقف اصلی ساختمان نیز بر انتخاب روش پوشش‌دهی آن با استفاده از این سقف کاذب موثر خواهد بود.

تاثیر نورپردازی بر قیمت سقف لابل

یکی از ویژگی‌های مثبت سقف کشسان لابل این است که؛ شما می‌توانید انواع نورپردازی را در آن تعبیه کنید و محدودیت به خصوصی برایتان وجود نخواهد داشت؛ اما لازم است به یاد داشته باشید که روش نورپردازی انتخاب شده، بر قیمت سقف کشسان لابل و هزینه نصب آن موثر خواهد بود. شما قادر هستید تا بنا به سلیقه و ذائقه خود، رشته‌های SMD، RGB، نورپردازی‌های کریستال یا فیبرنوری را برای انجام این مرحله انتخاب نمائید.

به صورت کلی، سقف کشسان لابل دارای انواع متفاوت و روش‌های مختلفی برای نصب خواهد بود. این تنوع بالا، سبب شده است تا بازه قیمتی آن نیز گسترده شود. قیمت سقف کشسان لابل با در نظرگیری کاربرد و کارایی آن، تکنولوژی و فناوری بکار برده شده برای ساخت آن و مواد تولید کننده آن تعیین خواهد گردید. علاوه بر نورپردازی، زیرسازی سازه نیز می‌تواند جزو مولفه‌های موثر بر قیمت محسوب شود که بایستی با توجه به نوع پروژه انتخاب گردد.

قیمت سقف لابل بر اساس انواع

قیمت سقف کشسان لابل بر اساس انواع

همانطور که گفته شد؛ قیمت سقف کشسان لابل با توجه به عوامل و مولفه‌های مختلفی تعیین می‌شود که نوع آن نیز، یکی از موارد مهم در این زمینه محسوب می‌گردد. تنوع سقف کشسان لابل در بازار بسیار زیاد است و تقریبا برای هر نوع سلیقه، هارمونی و دکوراسیون، می‌توان سقف کشسان مناسبی را پیدا کرد. بهتر است پیش از اقدام به خرید و تهیه سقف کشسان لابل، با انواع مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید بهتر محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سقف کشسان لابل مات

این محصول، در بازار امروزه تجهیزات و مصالح ساختمانی به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های پانل‌های گچی و رابیتس به شمار می‌رود. این نوع از سقف کشسان لابل، معمولا در 4 رنگ متنوع به بازار عرضه می‌شود و دارای سطحی صاف و یکدست می‌باشد. خوشبختانه؛ این سقف کاذب احتیاجی به بتونه کاری یا رنگ‌آمیزی ندارد و شما می‌توانید در کمترین مدت زمان ممکن آن را نصب و اجرا نمائید. اگر به دنبال گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به صرفه هستید؛ احتمالا سقف کشسان لابل مات یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

ممکن است این سوال در ذهن شما بوجود آید که؛ دلیل ارزان قیمت بودن این محصول چیست؟ حتی ممکن است نگرانی‌هایی در رابطه با کیفیت آن داشته باشید؛ اما لازم است به شما بگوئیم که، دلیل این کم هزینه بودن در واقع متریال‌هایی هستند که جهت تولید آن استفاده می‌شوند و این مطلب به هیچ عنوان به معنای بی‌کیفیت بودن سقف کشسان لابل مات نخواهد بود! در واقع، اکثریت محصولات این کمپانی دارای کیفیتی یکسان هستند و 12 سال گارانتی محصول را دارا می‌باشند. از این رو، در صورت بروز هرگونه مشکلی شما قادر خواهید بود تا محصول خود را تعویض نمائید.

سقف کشسان لابل ساتن

قیمت سقف کشسان لابل

این نوع سقف کاذب نیز، ویژگی‌هایی مشابه با مورد قبلی دارد. در واقع، سقف کشسان لابل ساتن نیز دارای سطحی صاف و یکدست می‌باشد و در 4 رنگ مختلف تولید می‌شود. البته، شایان ذکر است که متریال به کار رفته در این نوع سقف کاذب با سقف کشسان ترنسپرنت مشابه است؛ اما بافت این محصول نور کمتری را از خود عبور می‌دهد. در صورتی که تمایل دارید تا طرح مورد نظر خود را بر روی سقف کاذب چاپ کنید؛ سقف کشسان ساتن یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام اینکار خواهد بود!

همچنین، اگر تمایل دارید سقف کاذبی را انتخاب کنید که مقداری نور را از خود عبور می‌دهد؛ بعد از سقف کشسان ترنسپرنت، سقف کشسان لابل ساتن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود! ممکن است گمان کنید که، سقف کشسان لابل مات برترین جایگزین سقف‌های کاذب گچی است؛ اما واقعیت این است که، شما می‌توانید از سقف کشسان لابل ساتن نیز برای انجام اینکار استفاده نمائید.

خوشبختانه، قیمت سقف کشسان لابل ساتن نیز در مقایسه با دیگر انواع سقف کاذب موجود در بازار، مقرون به صرفه است و شما با خرید این محصول، هزینه‌های زیادی را ذخیره خواهید کرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سقف کشسان لابل، بهتر است به دیگر مقالات وبسایت “دکوراسیون داخلی لنالند” از جمله؛ “سقف کشسان لابل چیست؟” و “تفاوت سقف لابل با کناف” مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله، به بررسی کلی در رابطه با قیمت سقف لابل پرداخته شد. تمام سعی ما از نوشتار این مطلب، بر این بوده است تا شما نسبت به محصولات لابل آگاهی بیشتری پیدا کنید و بتوانید محصول مورد نیاز خود را بهتر انتخاب نمائید. قیمت سقف کشسان لابل، به صورت کلی به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. نوع سقف کشسان، زیرسازی، روش و متد اجرای پروژه و همچنین متریال به کار رفته در آن، برخی از مولفه‌هایی هستند که می‌توانند تاثیر عمیقی بر تغییرات قیمت این محصولات داشته باشند. شما بایستی با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود، هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که؛ ارزان قیمت بودن محصولات این کمپانی به معنای نامرغوب بودن آن‌ها نیستند؛ بلکه محصولات سقف کشسان لابل جزو بهترین محصولات سقف کاذب در بازار به شمار می‌روند. همچنین، کیفیت اکثریت محصولات این برند با یکدیگر مشابه هستند و تفاوت آنچنانی نخواهند داشت.

2 نظر در “قیمت روز سقف کشسان لابل

  1. مینا گفت:

    سلام و خسته نباشد. حدود قیمت سقف لابل تک رنگ میشه بفرمایید.

    1. توفیق عباسی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای قیمت دقیق و به روز لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *