مقالات آموزشی

قیمت قرنیز 1400

قیمت قرنیز 1400

پیش از مشاهده لیست قیمت ها بهتر است انواع قرنیز ها را با هم بررسی کنیم

همچنین می توانید از وب سایت گروه کناف لنالند دیدن کنید

قرنیز ام دی اف

این نوع قرنیز از جنس پلاستیک و موادی مانند کامپوزیت و پلی استر تشکیل شده است ، نوعی روکش در آنها به کار رفته است از جنس پی وی سی بوده تا در مقابل خط و خش محافظت کند. قرنیزها را می توان به صورت آماده از بازار در ارتفاع های مختلف 7 تا 15 سانتی متر تهیه نمود.

برای مثال قرنیز ام دی اف MDF ، 8 تا 16 میلی متر برای خانه هایی با کف پوش سنگ و یا سرامیک مناسب است و یا خانه هایی که دارای کف پوش سنگ و یا سرامیک مناسب است و یا خانه هایی که دارای کف پوش لمینت و یا پارکت می باشند بهتر است از cornice 16 میلی متری استفاده کرد .

[ux_products type=”masonry” show_cat=”0″ show_rating=”0″ cat=”168,169″ products=”11″]

قرنیز سنگی

قرنیز سنگی جزء دسته ی سنتی ها می باشد که معمولا از سنگ های تراورتن ، مرمر، سنگ های مصنوعی و سرامیک انتخاب می شوند.

این نوع معمولا در فضاهایی بکار برده می شود که کف آن از سنگ بوده و بهتر است قرنیز سنگی از جنس و رنگ سنگ و سرامیکی باشد که در کف بکار برده شده است.

به علت وجود بافت های نامتقارن و طبیعی که در قرنیزهای سنگی وجود دارد سبب شده که در میان طراحان داخلی طرفداران زیادی پیدا کند ، مخصوصا از رنگ های خنثی و سفید گرفته تا یشمی و زرد کهربایی که هر یک دارای زیبایی منحصر به فرد خاص خود می باشد.

به طور معمول در قرنیزهای کف از این سنگ ها که به صورت مستطیل ساده هستند استفاده می کنند.

قرنیز سقف

به علت قیمت قرنیز مناسب و به علاوه انعطاف پذیر بودن این نوع قرنیزهای پی وی سی بیشتر در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که تمایل داشته باشید از قرنیز در سقف استفاده کنید قرنیز پی وی سی یک جایگزین مناسب است.

به دلیل دارا بودن این خاصیت مناسب قسمت های زاویه دار و کنج خانه و دیوارهای انحنادار بسیار مناسب می باشد.

قرنیز پی وی سی به دو صورت دوتیکه و تو پر تولید می گردد و هرکدام از این دو نوع دارای یکسری مزایا می باشند، بعنوان مثال قرنیز دوتیکه بهترین ابزار جهت رد کردن کابل و سیم از داخل آن بوده وتوپر از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است.

قرنیز چوبی

در طراحی ویلاهای مدرن در سراسر دنیا از قرنیزهای چوبی خام یا رنگ شده استفاده می شود که به این شکل خام در دکوراسیون های گرم با کف پوش های چوبی استفاده می شود.

این نوع در فضاهایی بکار برده می شود که کف آن از لمینیت و یا پارکت بوده و چوبی دارای ابعاد ۹،۷ و ۱۰ سانتیمتری می باشد.

به وسیله ی کنده کاری ها و نقش های برجسته برروی آن ها می توان طرح های زیبایی بر روی قرنیزها ایجاد نمود.

قرنیز سرامیکی

این قرنیز کم طرفدار‌ترین مدل از انواع قرنیز است. قرنیز سرامیکی نیز دارای وزن زیاد است و قیمت قرنیز نبست به سایر قرنیز‌ها گران‌تر است.

قرنیز پلی استایرن

قرنیز پلی استایرن یا پلاستیکی یکی از انواع  پی وی سی بوده که دارای یکسری ویژگیها مختص به خود است و این ویژگیها می تواند هر خریداری را برای خرید این نوع ترغیب نماید.

قرنیزهای پلی استایرن ۱۰۰ درصد قابل شستشو بوده و دارای انعظاف پذیری غیرقابل تصوری می باشد که می تواند نصب این نوع را در مقابل هرگونه پخی و انحنای احتمالی دیوار سهل و آسان گرداند.

قرنیز پلی استایرن آنتی باکتریال بوده و دارای سازگاری مثال زدنی با محیط زیست می باشد و این نوع را به راحتی می توان بازیافت نمود.

قرنیز پلی استایرن برخلاف قرنیزهای ام دی افی(MDF)عاری از هرگونه گاز فرمالدئید یا ترکیبات آلی ناپایدار بوده و در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت و قارچ ها مقاوم می باشد.

قرنیز پلی استایرن سبک و به راحتی قابل حمل بوده و در مقابل هرگونه فرسودگی و خوردگی دارای مقاومت بالایی می باشد و حداقل تغییر شکل را در مقابل فشار از خود نشان می دهد.

قرنیز PVC - قیمت قرنیز 1400

قرنیز PVC - قیمت قرنیز 1400

قرنیز PVC - قیمت قرنیز 1400

یک نظر در “قیمت قرنیز 1400

  1. صادق گفت:

    عالی ، سایت خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *