مقالات آموزشی

عاملین کی پلاس

عاملین کی پلاس - عاملیت فروش کی پلاس - لنالند

شرکت کی پلاسی جزو معروف ترین شرکت های تولید کننده صفحات گچی در دنیا و ایران است که به شرکت های متخصص و دارای مجوز در این حوزه عاملیت کی پلاس را اعطا می کند و آنها را به عنوان عاملین کی پلاس خود معرفی میکند. دامنه محصولات این شرکت بسیار گسترده است و شامل ملزومات ساخت و ساز خشک مانند صفحات روکش دار گچی ، سازه های گالوانیزه سبک ، انواع سیستم های سقف کاذب و در محصولات ساختمانی میشود. تمرکز این شرکت بر روی نوآوری و تولید محصولات با کیفیت مطابق با قویترین استانداردها و تکنولوژی آلمان است.

شرکت لنا طرح لوتوس به عنوان یکی از عاملین فروش محصولات کی پلاس، این افتخار را دارد که انواع محصولات این شرکت را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهد و در صورت نیاز در فرآیند خرید شما را همراهی کند تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. کادر فنی مجموعه کلیه خدمات فروش مصالح، مشاوره، طراحی، متره و برآورد، تعیین ساختار، آموزش، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی اعم از انواع دیوار و سقف کاذب ساده و دکوراتیو را ارائه می نماید.

شرکت لنا طرح لوتوس مفتخر است با استفاده از تجربیات ارزشمند خود در زمینه ساخت و ساز خشک، فرهنگ استفاده از مصالح مدرن و ایمن در ساخت و ساز کشور را ارتقاء بخشد و گامی موثر در ساختمان سازی ایران بردارد.

کی پلاس هر ساله تنوع محصولات خود را بیشتر میکند و علاوه بر آن سعی میکند کیفیت محصولات را هم ارتقا دهد. این شرکت در حال حاضر با ظرفیت روزانه 1000 تن در زمینه انواع گچ های ساختمانی ، دستی، ماشینی و همچنین مصالح ساختمانی پایه مانند چسب های کاشی  فعالیت میکند.

کی پلاس از گذشته تا به امروز شرکتی مطمئن برای ساخت و ساز با کیفیت بوده است و همواره تلاش بر این بوده که مشتریان رضایت کاملی از خدمات و تولیدات این شرکت داشته باشند زیرا مهم ترین تبلیغ برای هر شرکت کیفیت آن است که میتواند ضامن موفقیت آن باشد.

 

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *